Annuleren of doorverkopen?

Plaats reactie
Jacob Vis
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 dec 2016, 17:27

Annuleren of doorverkopen?

Bericht door Jacob Vis »

Hallo,

Ik heb destijds de workshopdag in Utrecht gevolgd met het oog op de Marathon van Rotterdam. Al gauw bleek dat ik die kilometers nog niet aan kon vanwege te weinig tijd en zeurende blessures. Ik heb toen alles laten verplaatsen naar een marathon eind dit jaar. Toch bleef ik pijn houden, ondanks licht trainen, steunzolen, veel oefeningen, enzovoort. Een grote nachtmerrie is uitgekomen: mijn knieën zijn goed bekeken door de dokter en fysio, conclusie? Nooit meer hardlopen wegens slechte knieën...

Ik ben dus nog nooit begonnen met het 100 dagen schema en zal dat waarschijnlijk ook nooit doen... Is er een mogelijkheid om mijn pakket door te verkopen, te annuleren, of iets anders? Het heeft me al met al heel veel geld gekost, maar ik heb nog geen stap gezet en ga dat dus helaas ook nooit meer doen...

Met een halve marathon achter de rug, een veranderde levensstijl, twee heerlijke hardloopjaren en nog veel meer, kost dit me uberhaupt al heel veel om nu niet meer te mogen lopen...

Ik hoor graag meer,

Jacob Vis
Maarten - Sportrusten
Berichten: 112
Lid geworden op: 20 dec 2014, 12:06

Re: Annuleren of doorverkopen?

Bericht door Maarten - Sportrusten »

Dag Jacob,

Dank voor je bericht en wat ontzettend K*T van je knieën.

Natuurlijk gaan we iets regelen. Mail mij (maarten@sportrusten.nl) je gegevens van de betaling en ik zorg dat het in orde komt.

Ik hoop dat je toch nog motivatie kan vinden om de levensstijl vast te houden, wellicht met wielrennen (iom fysio)?

Groet Maarten
Plaats reactie