Hoi Heren van de 100 dagen,
Met pijn in mijn hart moet ik stoppen voor de training van de marathon van Amsterdam.
Op 28-8 is het bij de voluit 10 km in mijn hamstring geschoten en daarna ben ik een paar keer opgeknapt door mijn fysio en heb wat rust gehouden maar vrijdag 9-9 schoot het er zelfs in na 2 km vogels kijken. Dus dikke pech maar het gaat niet lukken.
Ik las ergens dat ik mijn schema kan stop zetten maar nu ik dat graag wil doen kan ik het niet vinden.
Mag ik het schema online nog een keer gebruiken. Ik heb eventueel een startnummer voor de marathon voor Amsterdam voor iemand die te laat is. Ik hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groeten,
Joeri Out
schema stop
- RunningRob - Sportrusten
Re: schema stop
Hallo Joeri,
Dan is heel jammer, laat maar even weten wanneer je een nieuw doel hebt, dan stellen we je schema daar op in en kun je een nieuwe poging wagen.
Sterkte!
Rob
Dan is heel jammer, laat maar even weten wanneer je een nieuw doel hebt, dan stellen we je schema daar op in en kun je een nieuwe poging wagen.
Sterkte!
Rob
Re: schema stop
Ok dank je.
Ik ga eerst helemaal herstellen van mijn hamstring en dan wil ik meteen aan de slag.
Dank je. Ik kom erop terug via dit forum.
Ik ga eerst helemaal herstellen van mijn hamstring en dan wil ik meteen aan de slag.
Dank je. Ik kom erop terug via dit forum.