vast ritme of niet?

Plaats reactie
NicoletteClara
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 dec 2015, 16:22

vast ritme of niet?

Bericht door NicoletteClara »

Door mijn hardlooptrainingen eet ik soms om half 1 en 5 uur en andere dagen om half 1 en bv 7 uur. Altijd meer dan 16 uur zonder eten dus. Gaat het echt om die 16 uur zonder eten of is het daarnaast handig om ook vaste tijden aan te houden?
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: vast ritme of niet?

Bericht door Koen - Sportrusten »

Ha Nicolette, het is geweldig dat het lukt om 16 uur te vasten per dag. Daarmee is het doel van periodiek vasten gediend en heb je de gewenste effecten. Vaste tijden is niet nodig. Niet iedere dag is hetzelfde, dus variatie in je eetmomenten hoort erbij en is helemaal prima. Merk je dat periodiek vasten je iets brengt? Groet, Koen
NicoletteClara
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 dec 2015, 16:22

Re: vast ritme of niet?

Bericht door NicoletteClara »

Hi Koen, in ieder geval nu al een kilo lichter. Qua energie merk ik het nog niet echt. Maar het kost me geen moeite om het vol te houden tot nu toe en het lichtere gevoel is fijn. Ben benieuwd hoe de CPC zal gaan na 3 weken periodiek vasten.
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: vast ritme of niet?

Bericht door Koen - Sportrusten »

CPC: leuk. Zie ik je daar!
NicoletteClara
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 dec 2015, 16:22

Re: vast ritme of niet?

Bericht door NicoletteClara »

Gefeliciteerd Koen, weer een PR!
De eerste 17 km gingen boven verwachting goed bij mij maar daarna ingestort, misselijk en niet meer vooruit te branden. Toch te hard gestart? Te weinig gegeten? De paar slokjes AA-drink bij 15 km? Maar goed uitgelopen en tevreden over mijn tijd en de pijn is alweer vergeten ;-)
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: vast ritme of niet?

Bericht door Koen - Sportrusten »

Goed om te horen dat je goed hebt uitgelopen én tevreden bent over je tijd. Liep je op hartslag, tempo, vermogen of gevoel Nicolette?
Plaats reactie