Extra supplementen

Plaats reactie
Janneke Adema
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2021, 08:26

Extra supplementen

Bericht door Janneke Adema »

Vanaf maandag start ik met het periodiek vasten. Ook zal ik geen toegevoegde suikers gaan eten. Uit ervaring weet ik dat ik me hierdoor fitter voel. Welke aanvullende supplementen zijn raadzaam te gebruiken?
Wekelijks sport ik drie - vier keer intensief. De 10.000 stappen haal ik iedere dag. Over het algemeen eten we gezond. Groetjes, Janneke
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: Extra supplementen

Bericht door Koen - Sportrusten »

Ha Janneke,

De vraag is óf je supplementen nodig hebt. Je kunt prima starten en ervaren of je goed slaapt, weinig spierpijn hebt en meer energie krijgt. Weet je van jezelf dat er wel wat tekorten zijn, dan raad ik de supplementen van Richard de Leth aan: https://vitaily.nl/producten/

Van vitamine B, tot magnesium, tot vitamine D: met deze supplementen vul je alles aan.

Kun je hiermee verder?

Geluk,

Koen
Janneke Adema
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 nov 2021, 08:26

Re: Extra supplementen

Bericht door Janneke Adema »

Dankjewel Koen. Zeker!
Het vasten gaat perfect. Toevallig gisteren een wat pittiger dagje. Het lijkt erop prima te gaan. Mijn lijf ontgift en ik voel me fitter. Mooi!
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: Extra supplementen

Bericht door Koen - Sportrusten »

Dat is een mooi bericht Janneke. Gelijkmoedig voorwaarts.
Wesley
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 jul 2017, 20:11

Re: Extra supplementen

Bericht door Wesley »

Ik heb een vraag over de supplementen, ik heb in een eerder traject uitgezocht welke voor mij passend zijn, nu net gestart met de 100 dagen intermittent fasting en moet mijn eetmomenten tellen, nu vraag ik mij af of het innemen van mijn supplementen als eetmoment telt? Groet, Suzanne de Vries
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Extra supplementen

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Suzanne,

Dat is inderdaad het gevel, probeer ze dus in te nemen tijdens je maaltijd.

Noot: als je medicijnen hebt die je op een vast tijdstip moet innemen, dan volg je uiteraard het recept van je arts of apotheker.

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie