link in email naar videos van sportrusten laat niet een video zien

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Sergiu Dalm
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2022, 21:19

link in email naar videos van sportrusten laat niet een video zien

Bericht door Sergiu Dalm »

Beste allen,

Ik doe sinds kort mee aan het 100dgn programma voor de marathon; erg leuk om zo gestructureerd mee te beginnen.
Sportrusten stuur ook regelmatig emails met links naar videos. Wanneer ik op zo een link klik en mezelf heb ingelogd, zie ik echter nergens de video spelen of verwijzing naar waar die video dan te vinden is.

Ik hoor graag hoe ik wel die interessante videos kan zien.

Alvast bedankt
MvG Sergiu
JosK
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 feb 2019, 11:23

Re: link in email naar videos van sportrusten laat niet een video zien

Bericht door JosK »

Ik ervaar hetzelfde vandaag met deze link in de email:
https://www.sportrusten.nl/stap/hoeveel-loop-je-totaal/

@sportrusten team kunnen jullie hier iets aan doen

Vriendelijke groet
Jos
Antonieke van Gorkum
Berichten: 51
Lid geworden op: 27 mar 2021, 08:58

Re: link in email naar videos van sportrusten laat niet een video zien

Bericht door Antonieke van Gorkum »

Ik heb hetzelfde.
Als je in je 100 dagen programma gaat, op de eerste pagina die verschijnt, zie je onderaan (even scrollen), in het groen, een lijn met bolletjes met cijfers erin. Die cijfers staan voor de dagen dat je bezig bent met het 100 dagen programma. Klik je op zo'n bolletje met cijfer dan verschijnt de video die daarbij hoort. Zo kun je 'm toch bekijken.
Dit wordt vast snel gefixt.
Op naar de THM
TomT
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 sep 2018, 17:15

Re: link in email naar videos van sportrusten laat niet een video zien

Bericht door TomT »

Ik heb hetzelfde probleem. Is hier een oplossing voor?
Gebruikersavatar
Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Berichten: 538
Lid geworden op: 30 dec 2014, 21:03

Re: link in email naar videos van sportrusten laat niet een video zien

Bericht door Mark Zuurhout | Sportrusten.nl »

We zijn druk bezig met het opnemen en plaatsen van nieuwe video voor de online hardloopprogramma's. Voor de marathon zijn we hier net mee klaar. Bijna dagelijks is er nu een nieuwe video met tips, motivatie en inspiratie van Koen. Voor de halve marathon zijn we nog bezig met opnemen. De schema's voor 10K en beginners volgen na de zomer.

Tegelijkertijd met de nieuwe video is er een verandering doorgevoerd in het openen van de video. Voorheen ging dit naar een nieuwe pagina, nu opent de video direct in je dashboard in de slider met 100 dagen. De dagelijkse mail was alleen nog niet goed aangepast, hierin stond nog de link naar de aparte video-pagina (welke niet meer werkt). Dit is inmiddels aangepast.

Zoals Antonieke al schrijft kun je een video openen door op het bolletje met de dag te klikken. Als je vanuit de mail doorklikt opent de video direct in je dashboard (als je bent ingelogd).
Ontspannen groet,
Mark

~ Word fit met een glimlach ~
Plaats reactie