Marathon Eindhoven

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Geri van Winssen
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jun 2021, 10:02

Marathon Eindhoven

Bericht door Geri van Winssen »

Vandaag was mijn D-day. Na vijf marathons op de traditionele manier te hebben getraind en uitgelopen, was het vandaag mijn eerste marathon die ik middels de Sportrusten-methode had voorbereid. Fantastisch en ideaal weer, goede sfeer, veel publiek en ontiegelijk veel zin om te starten. Hoewel al redelijk snel boven de hoogste zone (na 7 km) ging het lekker. Tot 28 km liep ik volgens schema, maar toen kwam er een cementwagen voorbij die mijn benen volstortte met beton. Het werd niet echt beter. Ik concludeerde daarom al snel dat mijn beoogde eindtijd er niet in zat en heb het toen laten varen. Focus was toen om ook gewoon mijn 6de marathon uit te lopen. Dat heb ik gedaan en volop genoten van de mensen, de muziek en mijn medelopers. Eindhoven is echt een top locatie voor een marathon. Na bijna 1 km loop je al vrij en heb je geen last meer van inhalende lopers. Ik heb Eindhoven nu 3x gelopen en iedere keer was dat zo. Ik ben trots dat ik ook deze weer heb uitgelopen, maar ja een tijd onder de 4 uur zit er voor mij niet in.

Het was mij een waar genoegen om volgens de Sportrusten-methode te trainen. Het is toch echt minder belastend. Wat ik bijvoorbeeld nu al merk, is dat ik minder moe ben dan al die andere keren en ook meer kan door verminderde spierpijn. Bedankt allemaal voor jullie support en 'fikkies'.
Groet, Geri
Geri van Winssen
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 jun 2021, 10:02

Re: Marathon Eindhoven

Bericht door Geri van Winssen »

Hahaha
blijkbaar toch vermoeider dan ik dacht, want bericht heb ik nu twee keer geplaatst.
Lianne287
Berichten: 47
Lid geworden op: 03 nov 2019, 08:53

Re: Marathon Eindhoven

Bericht door Lianne287 »

Goed gedaan!
Knap dat je hebt volgehouden!
Het is herkenbaar. Ik wilde de halve van Leiden op marathonhartslag lopen maar al snel in de intensieve zone. Maar t liep lekker. Maar wel te snel gelopen. Hoop dat Rotterdam beter gaat.....
Plaats reactie