Maaltijdpakketen
-
Richard Sloot
Maaltijdpakketen
Goedendag, ik ben per 1 september begonnen met IF en ik moet zeggen dat het mij prima bevalt. Voorheen sloeg ik in de weekenden het ontbijt al over, misschien dat het bij mij daarom best makkelijk gaat. Ik heb nu 2 eetmomenten per dag. Ook laat ik de alcohol staan.
Maar ik heb een vraag over de verse maaltijdpakketen, deze heb ik al eens eerder gebruikt en ik moet zeggen, ze bevallen mij prima. Nu heb ik het recepten lijstje doorgenomen die SR aangeboden heeft, maar in de meeste recepten zitten ingrediënten die ik niet lust (die kan ik er er wel uitlaten), maar zijn die maaltijdpakketen ook goed voor IF? De keuze is reuze
Waar moet ik op letten als ik zo'n pakket koop nu?
Ik hoor het wel, alvast dank voor de reactie
Maar ik heb een vraag over de verse maaltijdpakketen, deze heb ik al eens eerder gebruikt en ik moet zeggen, ze bevallen mij prima. Nu heb ik het recepten lijstje doorgenomen die SR aangeboden heeft, maar in de meeste recepten zitten ingrediënten die ik niet lust (die kan ik er er wel uitlaten), maar zijn die maaltijdpakketen ook goed voor IF? De keuze is reuze
Waar moet ik op letten als ik zo'n pakket koop nu?
Ik hoor het wel, alvast dank voor de reactie
Re: Maaltijdpakketen
Hoi, ik zou dan niet kiezen voor de normale rijst en standaard lasagnebladen bijvoorbeeld. Bloemkoolrijst en de volkoren producten zijn gezonder. Ook gebruik ik zelf niet de bouillonblokjes maar de -blokjes met minder zout. Suc6!
Hartelijke groet, Saskia
You'll Never RUN Alone
You'll Never RUN Alone
- Janneke - Sportrusten
Goedemorgen beste Richard,
Volgens mij heb ik al antwoord gegeven op deze vraag? In de facebookgroep wellicht.
Er zijn hele fijne maaltijdpakketten die je kunt gebruiken.
Vaak vol met groenten en dat is top. Soms vind je ook maaltijdpakketten met rijst, pasta. Dat zijn vaak de 'witte pasta's' Die zou ik vervangen.
Of met een volkorenvariant of, als je echt je koolhydraten wil minderen met bv bloemkoolrijst, courgettepasta of linzenpasta bv.
De maaltijdpakketten voor soep zijn ook echt ideaal! Dan heb je heerlijke soep voor de lunch. In het weekend 3 pannen vol: vriezer volgooien! de komende 2 weken heb je elke dag lekkere soep bij je lunch. Aanvullen met een salade en klaar ben je
Ook die kun je kant en klaar kopen; ik neem altijd de variant zonder pasta. Dus de salade waar je alleen groenten hebt, aangevuld met een dressing en ingrediënten: kaas/noten/vis enz. Zijn heerlijke salades te vinden!
groetjes, Janneke
Volgens mij heb ik al antwoord gegeven op deze vraag? In de facebookgroep wellicht.
Er zijn hele fijne maaltijdpakketten die je kunt gebruiken.
Vaak vol met groenten en dat is top. Soms vind je ook maaltijdpakketten met rijst, pasta. Dat zijn vaak de 'witte pasta's' Die zou ik vervangen.
Of met een volkorenvariant of, als je echt je koolhydraten wil minderen met bv bloemkoolrijst, courgettepasta of linzenpasta bv.
De maaltijdpakketten voor soep zijn ook echt ideaal! Dan heb je heerlijke soep voor de lunch. In het weekend 3 pannen vol: vriezer volgooien! de komende 2 weken heb je elke dag lekkere soep bij je lunch. Aanvullen met een salade en klaar ben je
groetjes, Janneke
-
Richard Sloot
Misschien had je al antwoord gegeven op die vraag, maar op FB heb ik mij nog alleen maar voorgesteld
De meeste pakketen die ik kies zit geen rijst of pasta bij, ik gebruik zilvervliesrijst of volkorenpasta. Bloemkool rijst heb ik nog niet geprobeerd.
En ja, pakketten voor soep zijn heerlijk, alles vers en het is ook zo klaar.
De bouillonblokjes met minder zout, welke zijn dat??
Top ga ik daarmee aan de slag, ik hou wel lekker makkelijk.
dank voor jullie reacties,
De meeste pakketen die ik kies zit geen rijst of pasta bij, ik gebruik zilvervliesrijst of volkorenpasta. Bloemkool rijst heb ik nog niet geprobeerd.
En ja, pakketten voor soep zijn heerlijk, alles vers en het is ook zo klaar.
De bouillonblokjes met minder zout, welke zijn dat??
Top ga ik daarmee aan de slag, ik hou wel lekker makkelijk.
dank voor jullie reacties,
- Janneke - Sportrusten
Ik ben ook fan van makkelijk ja 
Ik hoop mijn bouillonblokjes bij de Ekoplaza en daar heb je blokjes zonder zout, zonder gluten enz.
Dus daar eens tussen neuzen is wel lekker.
Groetjes Janneke
Ik hoop mijn bouillonblokjes bij de Ekoplaza en daar heb je blokjes zonder zout, zonder gluten enz.
Dus daar eens tussen neuzen is wel lekker.
Groetjes Janneke
Bloemkoolrijst kruiden met Ras El Hanout is heerlijk. De bouillonblokjes met minder zout liggen in de gewone supermarkt naast de reguliere. Ik heb zelf een spirelli voor de courgette etc. Dat recept van Janneke met courgette, zalm, kastanje champignons, pijnboompitjes en kruidenkaas is super lekker. Ik ben verslaafd.
Hartelijke groet, Saskia
You'll Never RUN Alone
You'll Never RUN Alone