Drinken

Plaats reactie
Marijke Stormbroek
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 feb 2021, 17:44
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Drinken

Bericht door Marijke Stormbroek »

Allereerst bedankt voor het programma. Het klinkt stom maar het brengt me rust. Gewoon 3 x per dag eten en verder niets meer. Mijn weegschaal ben ik al jaren kwijt maar ben in buikomvang 10 cm kwijt. Alleen het drinken dat doe ik te weinig. Op het werk had ik daar nooit moeite mee maar met dat thuiswerken doe ik het amper. Ik zet een fles met water maar soms is ie aan het eind van de dag nog vol. Hebben jullie nog een tip?
stigmos
Berichten: 168
Lid geworden op: 28 dec 2019, 16:33

Re: Drinken

Bericht door stigmos »

Meteen ' smorgens uit bed beginnen met een halve liter water. Het zorgt er bij mij voor dat ik daardoor de hele dag voldoende blijf drinken. Bouw structuur in. Voor en na het eten een groot glas water bijvoorbeeld. Succes.
Hartelijke groet, Saskia


You'll Never RUN Alone
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Drinken

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Hoi beste Marijke,

Wat goed om te lezen dat je merkt dat het programma je rust heeft gebracht.
Tips om genoeg water te drinken...
Dat vraagt ook wat routine. Dus dagelijks een routine opbouwen hoe je genoeg water drinkt.
Ik neem zelf na het wakker worden twee grote glazen water, niet te koud. En voor alle maaltijden ook een paar glazen.
Een fles water vullen is wel een handige. Zo zie je de fles geregeld staan. Ik merk vooral op drukke dagen dat ik vergeet te drinken, ook al staat de fles voor mijn snoetje. Dus een beetje de drukte eraf helpt ook.

Groetjes, Janneke
Plaats reactie