30 dagen gemediteerd

Plaats reactie
Arjanne van Heijningen
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2021, 22:12

30 dagen gemediteerd

Bericht door Arjanne van Heijningen »

Dag 30 zit erop. Ik had mij zo voor genomen om écht 30 dagen achterelkaar 2x per dag te mediteren. Dat lukte tot de avond van dag 29 :roll: Het was inmiddels 23.30 uur geweest ( normaal ga ik slapen tussen 22 en 22.30) en tot mijn schrik bedacht ik dat ik mijn tweede meditatie moment nog niet had gehad......aangezien het een hele gezellige avond met broer en schoonzus was geweest (die we ivm de corona lockdown al bijna een jaar niet hadden gezien) moest ik denken aan een opmerking van Koen, dat hij een avond meditatie had overgeslagen ivm een gezellige sociale avond. Mijn hoofd probeerde mij eerst nog te overtuigen dat ik met mijzelf had afgesproken dat ik de 30 dagen 2x per dag mediteren ging volmaken, maar toen kon ik van een afstand tegen mijzelf zeggen, "onzin, dat je nu MOET mediteren...morgen is er weer een dag en je hebt een heerlijke dag gehad waarin je een halve marathon door het bos hebt gerend en een avond wandeling hebt gemaakt, jij hebt je portie "meditatie voor vandaag wel gehad. Nu lekker gaan slapen en morgen op dag 30 nog 2x een meditatie doen.
En nu is het dus dag 30 en ben ik "klaar".... Nee....ik ben niet klaar! Ik blijf mediteren op momenten van de dag dat ik denk dat ik het kan gebruiken om even te onthaasten. En verder ga ik, in de zomer, 's morgens liever weer een half uurtje eerder opstaan om een rondje te gaan rennen. Koen bedankt voor je inzichten en wie weet komen we elkaar al rennend nog eens ergen tegen.( ik ben vaak pacer bij grote marathons) Met sportieve groet, Arjanne van Heijningen
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: 30 dagen gemediteerd

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Wat mooi dat het mediteren je zo heeft gegrepen, Arjenne.

Groetjes, Janneke
Mark SR
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 apr 2020, 08:11

Re: 30 dagen gemediteerd

Bericht door Mark SR »

Fijn Arjanne! Dit soort berichten stimuleren om door te zetten, dus bedankt. Ik zit nu op dag 5... dus ik heb het af en toe nodig ;)
Plaats reactie