tempotraining

Plaats reactie
VanDrielRunner
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 dec 2014, 09:37

tempotraining

Bericht door VanDrielRunner »

Vandaag een tempotraining, 1 km inlopen 7 km tempo 1 km uitgelopen.

Tijd 47:50 hartslag naar HF 160. Prikkelende koude. Ging prima.

Vanavond Loopgroepvogels kijken en aansturen. Interval 5 x 1500 Sportrusters op hartslag.

Zondag de testloop over 10 km op de polderloop in Hazerswoude.
judithmooy
Berichten: 18
Lid geworden op: 31 dec 2014, 20:46

Re: tempotraining

Bericht door judithmooy »

Hallo vandrielrunner,

Ik zie dat je zondag in Hazerswoude gaat lopen, nou dat ben ik ook van plan. Ik woon n.l. in Alphen aan den rijn.
Wellicht zie ik je daar, doe je een mooie muts op?:-)

suc6 in ieder geval!

groeten, Judith
MartijnVerzaal

Re: tempotraining

Bericht door MartijnVerzaal »

Hallo vandrielrunner en judith, zondag staat er voor mij vogeltjes spotten op het programma. :!: Polderloop had ik ook wel leuk gevonden. Mijn eerstvolgende wedstrijd is de zegerplasloop op 21 feb :idea: in alphen aan den rijn. Ook mijn woonplaats ;)
VanDrielRunner
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 dec 2014, 09:37

Judith omgeving Alphen

Bericht door VanDrielRunner »

Hoi Judith,

Alphen a/d Rijn?? Heb je toevallig bij Sport2Bfit getraind?? Ik heb daar looptrainingen gegeven en herinner mij ene Judith.

De Zegerplas is een mooi rondje. Woensdag wandel ik rond en over de golfbaan met mijn Nordic Walking wandelgroep.

1 maart doet mijn loopgroep mee aan een onderdeel van de 20 van Alphen.

Een leuk loopje is bij NL..ML (Niet Lullen Maar Lopen) in Cronestein. Rondjes van 7 km en 3 km. Kun je aardig variëren.
Datum: 15 februari. Start 10:30 bij het clubhuis van de tuinvereniging aan de Vrouwenweg in Zoeterwoude.
judithmooy
Berichten: 18
Lid geworden op: 31 dec 2014, 20:46

Re: tempotraining

Bericht door judithmooy »

Hallo vandrielrunner,

Hoe ging de Polderloop? Bij mij ging het heerlijk.
HF175-180 gem. 4.35 pkm finish 46'. Ademhaling ging goed en stabiel gelopen.
Vandaag weer schema opgepakt en 12km gelopen. Dat viel niet mee. Conditioneel prima maar bene voelden zwaar en kuiten nu erg gevoelig. Morgenavond weer tempotraining 7km. Je zou eigenlijk vogels moeten kijken na een 10km voluit. Herstelloopje dus. Hier kan ik mij nog niet in vinden. Ik ben echt gewend om het anders te doen.
Zondag 1 maart loop ik de 20 van alphen. Dat is mijn enige langere afstand die ik als controle moment beschouw hoe ik er dan in zit. Deze had ik al gepland.

suc6 met je loopgroep en nee ik heb niet bij Sport2befit gelopen. Ik loop voor mijzelf en ben looptrainster.

groeten, Judith
robmw
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 dec 2014, 12:28

Re: tempotraining

Bericht door robmw »

Denk dat je het schema ook niet te letterlijk moet aanhouden. Maar ik moet er bij zeggen dat ik weliswaar het 100 dgn marathon schema heb, maar wellicht niet het volledige (heb pakket niet aangeschaft).

Maar het basis schema heb ik hier en daar zelf aangepast, ivm wedstrijden die ik zelf inplan e.d.

Met Adobe reader pas ik het schema zelf aan en idd, na een Wedstrijd GEEN pittige training maar RUST of hooguit kort Vogeltjes kijken.

Na een pittige verzurende training, hebben je spieren minimaal 36 uur nodig om te herstellen.
Plaats reactie