Training vervangen voor interval training
-
Suzet Miedema
Training vervangen voor interval training
Goedemorgen allen,
ik ben net begonnen met het 100 dagen schema en deed voorheen 1-2x per week een intervaltraining.
Nu ik via dit schema ga trainen zou ik toch 1 van mijn trainingen willen intervallen.
Welke training kan ik hiervoor het beste gebruiken?
training 1= marathon hartslag (hoog)
training 2= intensief
training 3= vogels kijken
training 4= marathon hartslag (laag)
ik train overigens niet echt voor de marathon maar wil gewoon lekker trainen en fitter worden.
ik hoor graag welke training ik kan verruilen voor de interval training, en dien ik dan de zelfde afstand vol te maken?
Met vriendelijke groet,
Suzet
ik ben net begonnen met het 100 dagen schema en deed voorheen 1-2x per week een intervaltraining.
Nu ik via dit schema ga trainen zou ik toch 1 van mijn trainingen willen intervallen.
Welke training kan ik hiervoor het beste gebruiken?
training 1= marathon hartslag (hoog)
training 2= intensief
training 3= vogels kijken
training 4= marathon hartslag (laag)
ik train overigens niet echt voor de marathon maar wil gewoon lekker trainen en fitter worden.
ik hoor graag welke training ik kan verruilen voor de interval training, en dien ik dan de zelfde afstand vol te maken?
Met vriendelijke groet,
Suzet
- RunningRob - Sportrusten
Re: Training vervangen voor interval training
Hoi Suzet,
De intensieve training kun je als interval doen. Je kunt dan inderdaad dezelfde afstand doen (inclusief de rust tussen je intervallen).
Blijde groet,
Rob
De intensieve training kun je als interval doen. Je kunt dan inderdaad dezelfde afstand doen (inclusief de rust tussen je intervallen).
Blijde groet,
Rob
-
Suzet Miedema
Re: Training vervangen voor interval training
Bedankt voor de reactie Rob! Ik ga er mee aan de slag!