Geen e-mails?

Plaats reactie
Irene100
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 dec 2015, 18:45

Geen e-mails?

Bericht door Irene100 »

Goedemorgen,
Krijg je deze maand geen dagelijkse e-mails? De afgelopen twee maanden begon ik mijn dag met een vrolijk en inspirerend mailtje en dat was soms net dat zetje wat ik nodig had.
Groet Irene
Bert75
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 feb 2019, 11:47

Re: Geen e-mails?

Bericht door Bert75 »

Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Geen e-mails?

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi,

Voor het ochtendritueel worden geen dagelijkse mailtjes verstuurd.
Voor het delen van ervaringen en het beantwoorden van vragen hebben we dit hoekje ingericht in de Koffiehoek :)

Blijde groet,
Rob
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: Geen e-mails?

Bericht door Koen - Sportrusten »

Ha Bert en Irene,

Voor het Tem je brein programma en het 5 kilo kwijt programma krijg je dagelijks een mail met een tip of instructie. Voor het ochtendritueel is het vooral goed om je ritueel helder te hebben en je ervaringen te delen. Behalve de koffiehoek is er ook een actieve Facebookgroep. Hadden jullie die al gevonden? https://www.facebook.com/groups/1118527648509607/

Hoe gaat het vroeg opstaan?

Geluk,

Koen
Mardy Treurniet
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jan 2021, 21:15

Re: Geen e-mails?

Bericht door Mardy Treurniet »

Goedemorgen,
Ik mis ook de mails. Het vroeg opstaan vind ik erg prettig. Ik mediteerde al elke ochtend, maar nu heb ik ook tijd om wat te lezen en wat yoga te doen. Dat is extra fijn. Alleen merk ik dat ik wel erg moe ben. Ik ga al vrij vroeg naar bed (10 uur en dan eerst nog mediteren), dus veel vroeger is ook niet echt een optie. Ik zie mijn partner ook nog graag even zonder kinderen... ;)
Tips?
Plaats reactie