Schema sportrusten uploaden in Garmin

Plaats reactie
LindaS
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 dec 2019, 10:44

Schema sportrusten uploaden in Garmin

Bericht door LindaS »

Eindelijk de tijd om meer de instellingen van mijn Garmin te benutten. Heb zelf al een aantal trainingen en intervallen gemaakt. Nu kan je ook trainingsschemas voor een marathon uploaden. Maar ik volg sportrusten natuurlijk. Kan ik, als ik mijn schema heb gemaakt, op basis van hartslag deze ook uploaden naar Garmin of Strava? Is er een sportrusten APP bijvoorbeeld?
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Schema sportrusten uploaden in Garmin

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Linda,

Het is helaas niet mogelijk je schema te uploaden naar je Garmin. Je hebt volgens mijn al door hoe je de training kunt aanmaken binnen Garmin. Dat is dan ook de manier.
Ik ken Garmin persoonlijk niet? (misschien zijn er lezers die tips hebben?)

Maar in mijn Polar kan ik favoriete trainingen aanmaken. Dus de 4 wekelijkse trainingen heb ik als 4 favoriete trainingen in de Polar webomgeving aangemaakt. Ik kies op mijn trainingsdagen dan de favoriete training voor die dag, en pas dan de afstand even aan (want die wijzigt wekelijks).

Daarna synchroniseren en klaar! Zo kan ik in een paar minuten een paar weken aan trainingen vastleggen. Ik ben ervan overtuigd dat dit binnen Garmin niet veel moeilijker zal gaan :)

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie