We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door Koen - Sportrusten »

We overwogen om de lancering van onze nieuwe dienst uit te stellen. Maar het Sporttrusten-lidmaatschap is óók (of juist) in deze zware tijden nog steeds een prachtig plan. Het is online en het is goed voor je.

Want we bundelen al onze programma's over ademhaling, voeding en hardlopen in één lidmaatschap én we voegen uitdagingen toe: koud douchen, vroeg opstaan, sporten in D2, mediteren, een avontuur beleven, intermittend fasting. Wil je meer weten over het lidmaatschap?

Klik hier (jij krijgt 50% korting omdat je al eens een programma hebt gevolgd bij Sportrusten): https://www.sportrusten.nl/sportrusten- ... t-korting/

Jaarplan is als volgt:

April: Tem je brein (ademhaling)

Mei: 5 KG kwijt (voeding)

Juni: Vroeg op (Morning Miracle)

Juli: Sporten in D2 

Augustus: Social media dieet

September: Intermittend Fasting

Oktober: Mediteren (en mindset)

November: Suikervrij

December: Krachttraining (gewoon thuis)

Januari: Géén alcohol

Februari: Koud Douchen

Maart: Slaap 

Je kunt uiteraard uitdagingen overslaan. Het 100 dagen programma richting een evenement kun je altijd starten wanneer je wilt en ook de programma's Tem je brein en 5 kg kwijt kun je op elk gewenst starten.

De andere uitdagingen ga je samen met Janneke en mij aan. We trappen af met een webinar en uitleg. Reken maar dat je veel gaat leren en topfit wordt met een glimlach.

Doe je mee? Klik hier: https://www.sportrusten.nl/sportrusten- ... t-korting/

Geluk,

Janneke Poort
Rob van Rooijen
Mark Zuurhout
Koen de Jong
Marlienvm
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 jan 2020, 08:46

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door Marlienvm »

Top, ik heb me aangemeld! :D
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door Koen - Sportrusten »

Dat is goed nieuws! Worden leerzame en mooie maanden ;)
Lieke.Elands
Berichten: 32
Lid geworden op: 15 dec 2019, 21:13

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door Lieke.Elands »

Interessant en gevarieerd! Volgende week ga ik me aanmelden!

En als je dan een nieuwe 100 dagen wilt starten voor bv marathon, dan betaal je dit zoals normaal gesproken??

Ik heb er nu al zin in!

Groetjes Lieke
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Lieke,

Je mag zo vaak als je wilt een 100 dagen programma starten, dat zit bij de prijs inbegrepen.

Blijde groet,

Rob
Marlienvm
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 jan 2020, 08:46

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door Marlienvm »

Hoi,
ik heb toch nog een vraagje over het lidmaatschap. Als je het 5 kilo kwijt programma wilt doen, is het dan nodig om het 'Hoe word je 100' boek los bij te bestellen?

Groetjes,
Marlien
stigmos
Berichten: 168
Lid geworden op: 28 dec 2019, 16:33

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door stigmos »

Zo heb ik alle 4 de boeken (en nog meer), zou dan graag een t-shirt erbij krijgen :D Het schema van 100 dagen mag ik sowieso opnieuw volgen. Ik snap dat jullie wat nieuwe inkomsten nodig hebben Maar. Probeer. Ook. Maar. Wat. (toch wel).



Met vriendelijke groet,


Saskia
Hartelijke groet, Saskia


You'll Never RUN Alone
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door Koen - Sportrusten »

Marlienvm schreef: 21 mar 2020, 13:24 Hoi,
ik heb toch nog een vraagje over het lidmaatschap. Als je het 5 kilo kwijt programma wilt doen, is het dan nodig om het 'Hoe word je 100' boek los bij te bestellen?

Groetjes,
Marlien
Ha Marlien,

Het lidmaatschap bevat alle online programma's, nieuwe uitdagingen en webinars voor het komende jaar. Dus naast het 5 kilo kwijt programma ook het Tem je brein programma, hardloopschema's en uitdagingen met koud douchen, vroeg opstaan, intermittent fasting, mediteren, géén alcohol en meer.

Voor het 5 kilo kwijt programma is het boek Hoe word je 100 niet noodzakelijk. Er zijn online veel koolhydraatarme gerechten te vinden en er zitten ook gerechten in het online programma. Dus: het hoeft zeker niet.

Welke uitdagingen - behalve 5 kilo afvallen - spreken je nog meer aan?

Koen
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door Koen - Sportrusten »

stigmos schreef: 21 mar 2020, 16:04 Zo heb ik alle 4 de boeken (en nog meer), zou dan graag een t-shirt erbij krijgen :D Het schema van 100 dagen mag ik sowieso opnieuw volgen. Ik snap dat jullie wat nieuwe inkomsten nodig hebben Maar. Probeer. Ook. Maar. Wat. (toch wel).



Met vriendelijke groet,


Saskia
Ha Saskia,

Mail even, dat komt zeker goed: koen@sportrusten.nl.

Geluk!

Koen
Marlienvm
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 jan 2020, 08:46

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door Marlienvm »

Koen - Sportrusten schreef: 21 mar 2020, 18:25
Marlienvm schreef: 21 mar 2020, 13:24 Hoi,
ik heb toch nog een vraagje over het lidmaatschap. Als je het 5 kilo kwijt programma wilt doen, is het dan nodig om het 'Hoe word je 100' boek los bij te bestellen?

Groetjes,
Marlien
Ha Marlien,

Het lidmaatschap bevat alle online programma's, nieuwe uitdagingen en webinars voor het komende jaar. Dus naast het 5 kilo kwijt programma ook het Tem je brein programma, hardloopschema's en uitdagingen met koud douchen, vroeg opstaan, intermittent fasting, mediteren, géén alcohol en meer.

Voor het 5 kilo kwijt programma is het boek Hoe word je 100 niet noodzakelijk. Er zijn online veel koolhydraatarme gerechten te vinden en er zitten ook gerechten in het online programma. Dus: het hoeft zeker niet.

Welke uitdagingen - behalve 5 kilo afvallen - spreken je nog meer aan?

Koen
Hi Koen,

Oke, bedankt voor de uitleg!
Na het lezen van de hardlooprevolutie ben ik begonnen met het 100 dagen schema voor de halve marathon van Leiden, maar helaas is deze voorlopig afgelast dus ga ik het programma later opnieuw starten. Natuurlijk blijf ik wel 3 á 4 keer per week hardlopen :)
Tot nu toe ben ik erg fan van Sportrusten, vandaar het lidmaatschap. Verder heb ik op dit moment niet echt specifiek behoefte aan één uitdaging, maar het lijkt me leuk om alles eens te proberen ;) Ik denk dat ik gewoon met jullie mee ga in de uitdagingen, en vanuit daar bekijk wat het beste voor mij werkt!

Groetjes,
Marlien
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door Koen - Sportrusten »

Marlienvm schreef: 21 mar 2020, 18:43
Koen - Sportrusten schreef: 21 mar 2020, 18:25
Marlienvm schreef: 21 mar 2020, 13:24 Hoi,
ik heb toch nog een vraagje over het lidmaatschap. Als je het 5 kilo kwijt programma wilt doen, is het dan nodig om het 'Hoe word je 100' boek los bij te bestellen?

Groetjes,
Marlien
Ha Marlien,

Het lidmaatschap bevat alle online programma's, nieuwe uitdagingen en webinars voor het komende jaar. Dus naast het 5 kilo kwijt programma ook het Tem je brein programma, hardloopschema's en uitdagingen met koud douchen, vroeg opstaan, intermittent fasting, mediteren, géén alcohol en meer.

Voor het 5 kilo kwijt programma is het boek Hoe word je 100 niet noodzakelijk. Er zijn online veel koolhydraatarme gerechten te vinden en er zitten ook gerechten in het online programma. Dus: het hoeft zeker niet.

Welke uitdagingen - behalve 5 kilo afvallen - spreken je nog meer aan?

Koen
Hi Koen,

Oke, bedankt voor de uitleg!
Na het lezen van de hardlooprevolutie ben ik begonnen met het 100 dagen schema voor de halve marathon van Leiden, maar helaas is deze voorlopig afgelast dus ga ik het programma later opnieuw starten. Natuurlijk blijf ik wel 3 á 4 keer per week hardlopen :)
Tot nu toe ben ik erg fan van Sportrusten, vandaar het lidmaatschap. Verder heb ik op dit moment niet echt specifiek behoefte aan één uitdaging, maar het lijkt me leuk om alles eens te proberen ;) Ik denk dat ik gewoon met jullie mee ga in de uitdagingen, en vanuit daar bekijk wat het beste voor mij werkt!

Groetjes,
Marlien
Dat is goed nieuws! Dat worden dan leerzame en mooie maanden Marlien. Het menselijk lichaam zit vol mooie verrassingen als je jezelf af en toe wat prikkelt.

Welkom!
sergestoord
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 apr 2018, 09:53

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door sergestoord »

Zou mooi zijn als het power-based marathon schema voor de najaarsmarathons inzetbaar wordt rond juni/juli, lukt dat?
Bert Fink
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 jun 2019, 14:41

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door Bert Fink »

Koen,

Ik heb het 100 dagen sportrusten gevolgd en het Tem je brein programma al gedaan. Als ik nog 5kg kwijt ga raken, heb ik ondergewicht. Ik douch koud af, drink geen alcohol en sta om 5:30 uur op. Maar in een aantal andere programma onderdelen ben ik mogelijk wel geïnteresseerd :D
Vraag: kan ik ook kiezen om een maand aan een bepaald onderdeel mee te doen (bijv. Suikervrij en Krachttraining) en wat zijn de kosten dan?

Groet,

Bert
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door Koen - Sportrusten »

sergestoord schreef: 22 mar 2020, 12:14 Zou mooi zijn als het power-based marathon schema voor de najaarsmarathons inzetbaar wordt rond juni/juli, lukt dat?
Dat lukt zeker. Mogelijk niet in het online programma, maar wel met persoonlijke support via mail of telefoon.
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door Koen - Sportrusten »

Bert Fink schreef: 22 mar 2020, 14:46 Koen,

Ik heb het 100 dagen sportrusten gevolgd en het Tem je brein programma al gedaan. Als ik nog 5kg kwijt ga raken, heb ik ondergewicht. Ik douch koud af, drink geen alcohol en sta om 5:30 uur op. Maar in een aantal andere programma onderdelen ben ik mogelijk wel geïnteresseerd :D
Vraag: kan ik ook kiezen om een maand aan een bepaald onderdeel mee te doen (bijv. Suikervrij en Krachttraining) en wat zijn de kosten dan?

Groet,

Bert
Ha Bert,

Hoe lang ben jij al bezig met ademhalingsoefeningen, koud douchen en vroeg opstaan? Wat brengt het je?

De losse onderdelen krachttraining en suikervrij hebben verschillende prijzen, die komen na de zomer vrij. Of dat ook losse modules worden beslissen we ook na de zomer.

Eerst ademhaling, 5 kilo kwijt, vroeg op en sporten in D2 (maar daar heb jij weinig aan 😉)

Koen
Marathon Man
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 feb 2020, 20:30

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door Marathon Man »

klinkt als een goede deal, maar toch ook weer niet omdat ik nét ben begonnen met mijn eerste 100 dagen schema...
Haal mij over! :D
Bert Fink
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 jun 2019, 14:41

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door Bert Fink »

Koen - Sportrusten schreef: 22 mar 2020, 14:57
Bert Fink schreef: 22 mar 2020, 14:46
Ha Bert,

Hoe lang ben jij al bezig met ademhalingsoefeningen, koud douchen en vroeg opstaan? Wat brengt het je?

De losse onderdelen krachttraining en suikervrij hebben verschillende prijzen, die komen na de zomer vrij. Of dat ook losse modules worden beslissen we ook na de zomer.

Eerst ademhaling, 5 kilo kwijt, vroeg op en sporten in D2 (maar daar heb jij weinig aan 😉)

Koen
Koen,

Dank voor je reactie.

Tem je brein heb ik 24/2/20 afgerond. Ik doe nog dagelijks in de avond 1 à 2 oefening. De oefeningen wissel ik meestal af; de ene keer die van Stans vd Poel, de andere keer Goenka en soms die van Wim Hof. In bed doe ik vaak nog de oefening van Weill. Brengt rust, maar helaas is mijn brein nog niet zover getemd dat ik nog regelmatig niet goed slaap. Daar was het mij om begonnen. Wel kan ik in vergelijking met het verleden blijven liggen en rust ik op die manier toch uit.

Koud afdouchen doe ik, denk ik, vanaf september 2019. Het eerste moment van de kou blijft even schrap zetten en schrikken, maar na afloop voelt het goed. Omdat ik snel last heb van koude witte vingers (Reynaud?) hou ik dat in de gaten.

Vroeg opstaan doe ik lang (en niet n.a.v morning miracle). Ik doe allerlei oefeningen voor rompstabiliteit en ter voorkoming van blessures. Ik zou juist wat moeten minderen, want het stapelt aardig op.

Groet,

Bert
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door Koen - Sportrusten »

Bert Fink schreef: 25 mar 2020, 17:46
Koen - Sportrusten schreef: 22 mar 2020, 14:57
Bert Fink schreef: 22 mar 2020, 14:46
Ha Bert,

Hoe lang ben jij al bezig met ademhalingsoefeningen, koud douchen en vroeg opstaan? Wat brengt het je?

De losse onderdelen krachttraining en suikervrij hebben verschillende prijzen, die komen na de zomer vrij. Of dat ook losse modules worden beslissen we ook na de zomer.

Eerst ademhaling, 5 kilo kwijt, vroeg op en sporten in D2 (maar daar heb jij weinig aan 😉)

Koen
Koen,

Dank voor je reactie.

Tem je brein heb ik 24/2/20 afgerond. Ik doe nog dagelijks in de avond 1 à 2 oefening. De oefeningen wissel ik meestal af; de ene keer die van Stans vd Poel, de andere keer Goenka en soms die van Wim Hof. In bed doe ik vaak nog de oefening van Weill. Brengt rust, maar helaas is mijn brein nog niet zover getemd dat ik nog regelmatig niet goed slaap. Daar was het mij om begonnen. Wel kan ik in vergelijking met het verleden blijven liggen en rust ik op die manier toch uit.

Koud afdouchen doe ik, denk ik, vanaf september 2019. Het eerste moment van de kou blijft even schrap zetten en schrikken, maar na afloop voelt het goed. Omdat ik snel last heb van koude witte vingers (Reynaud?) hou ik dat in de gaten.

Vroeg opstaan doe ik lang (en niet n.a.v morning miracle). Ik doe allerlei oefeningen voor rompstabiliteit en ter voorkoming van blessures. Ik zou juist wat moeten minderen, want het stapelt aardig op.

Groet,

Bert
Ha Bert,

Dank voor je toelichting. Van der Poel, Goenka en Hof: dat zijn ook mijn favoriete oefeningen. En mooi dat je - ondanks niet kunnen slapen - beter kunt rusten tegenwoordig.

Hartelijks,

Koen
SSaskia
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 apr 2019, 22:46

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door SSaskia »

Hi Koen, klinkt best interessant maar ik heb me al aangemeld voor het 100 dagen schema voor de marathon van New York . Het schema start pas in juli (was er vroeg bij 😀) en het voelt dan toch als een beetje dubbelop omdat dit bij het lidmaatschap in de prijs inbegrepen is, en ik natuurlijk al betaald heb hiervoor.
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: We. Gaan. Wat. Nieuws. Doen (toch maar).

Bericht door Koen - Sportrusten »

SSaskia schreef: 25 mar 2020, 22:21 Hi Koen, klinkt best interessant maar ik heb me al aangemeld voor het 100 dagen schema voor de marathon van New York . Het schema start pas in juli (was er vroeg bij 😀) en het voelt dan toch als een beetje dubbelop omdat dit bij het lidmaatschap in de prijs inbegrepen is, en ik natuurlijk al betaald heb hiervoor.
Ha Saskia,

Mooi dat je New York met ons schema gaat doen: schitterende marathon.

Het lidmaatschap is ook Tem je brein, voeding, mediteren, koud douchen en meer. Een lidmaatschap voor een jaar is 149,00. Je krijgt dus 50% korting, om te voorkomen dat je dubbel betaalt.

Heb je interesse in de andere onderwerpen, behalve het marathonschema?

Koen
Plaats reactie