New York 2019

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Juut80

New York 2019

Bericht door Juut80 »

Afgelopen weekend heb ik de marathon van New York gelopen met behulp van het sportrusten schema.
Het vertrek van de Verrazzano bridge was magisch.
Vertrokken met hartslag laag ging goed alleen mijn tempo bleef achter bij wat ik normaal trainde bij hartslag laag. Thuis liep ik 7:35 de km en nu eigenlijk meteen boven de 8 minuten. Dus erg getwijfeld of ik mijn hartslag zou volgen en te lopen op een tempo wat ik niet getraind had, is te versnellen en de hartslag dan maar los te laten. Gekozen om op mijn hartslag te blijven letten. Tot 28 km ging het prima maar daarna werd het drama. Alles aan voeding en drinken kwam er uit en vol kramp in mijn kuiten. Bij medische post gestopt, twee zakjes zout onder mijn tong gekregen en gemasseerd aan mijn kuiten waardoor ik gelukkig verder kon. Bij 35km nog een keer dit herhaald en uiteindelijk de finish wel gehaald. Thuis wel getraind met gelletjes en drinken maar tijdens de marathon ging dit dus finaal mis. Ik denk voor mij dat ik dit schema wel weer ga volgen richting Rotterdam maar met wat extra lange duurlopen om mijn voeding onder controle te krijgen. En mijn spieren wat harder te laten worden. Dus gefinisht met een dubbel gevoel.
25-10-2018 een maagverkleining gehad en in een jaar 45 kilo afgevallen en de marathon gelopen. Dus wat dat betreft zat er niet meer in. Maar de volgende hoop ik toch wat makkelijker door te komen.
Op naar Rotterdam!!
RunningRob - Sportrusten

Re: New York 2019

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Wow, heftig!

Maar gefeliciteerd met je prestatie! Je hebt hem toch uitgelopen :) :) :D

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie