koffie met melk

Stel hier al je vragen.
Plaats reactie
IB
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 feb 2016, 08:58

koffie met melk

Bericht door IB »

Hallo
Ik ben net begonnen met het programma en het is inderdaad even wennen geen tussendoortjes te nemen. Ik drink echter in de ochtend wel graag twee koppen koffie met een beetje opgeschuimde melk (denk zo'n 20 ml voor het is opgeschuurd). Ik zou dat eigenlijk willen blijven doen omdat ik niet alleen deze vier weken even wil knallen en daarna weer geen jo-jo-en. Ik pas liever mijn schema wat langer aan en zou de twee koppen koffie met wat melk echt enorm missen. Kan ik die erin laten? Of moet ik dit echt zien als een tussendoortje vanwege de melk?
Hannieholt
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 nov 2018, 19:32

Re: koffie met melk

Bericht door Hannieholt »

Zeer herkenbaar. Ik ben mijn koffie gaan drinken een half uur voor ontbijt en 'tel' dat zo mee als ontbijt.
Hanne
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 apr 2019, 21:47

Re: koffie met melk

Bericht door Hanne »

Ik zou ook graag weten of een beetje melk in de koffie nu echttet als een tussendoortje. In melk zit ca. 4% suiker volgens mij. Is dat echt zo slecht?
Marjolente
Berichten: 43
Lid geworden op: 18 apr 2019, 08:34

Re: koffie met melk

Bericht door Marjolente »

Ik heb me aangeleerd de koffie tussendoor zwart te drinken en bij de maaltijden evt een heerlijke cappuccino.
Maar als je er ongelukkig van wordt geen melk bij de koffie te doen zou ik het zeker wel doen, het gaat immers ook om een ontspannen leven en het aanwennen van een nieuw patroon.
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: koffie met melk

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Je melk in de koffie kan prima hoor!
Suiker is wel echt een minder goed idee maar de melk; lekker doen!
En wat je zegt; je wilt een manier van eten creëren die je op lange termijn kunt inzetten.

Ik zeg: proost!

Groetjes Janneke
Plaats reactie