snelheid
-
martmarbus
- Contacteer:
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Re: snelheid
Momenteel zijn we bezig om hier een online tool voor te ontwikkelen.
Overigens heb je wel je (snelste) 10 kilometertijd nodig om je wedstrijdsnelheid voor de (halve) marathon te bepalen. Je omslagpunt is alleen om je persoonlijke hartslagzones te bepalen. Aan een hartslagzone zit natuurlijk wel een bepaalde snelheid gekoppeld, maar je zal zien dat deze omhoog gaat als je op hartslag traint.
Groet,
Mark
Overigens heb je wel je (snelste) 10 kilometertijd nodig om je wedstrijdsnelheid voor de (halve) marathon te bepalen. Je omslagpunt is alleen om je persoonlijke hartslagzones te bepalen. Aan een hartslagzone zit natuurlijk wel een bepaalde snelheid gekoppeld, maar je zal zien dat deze omhoog gaat als je op hartslag traint.
Groet,
Mark
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark, bedankt voor je antwoord. Ik heb op 4 juli een workshop met veldtest gedaan in Nederhorst, weet daaruit wat mijn omslagpunt is en heb ook aan Koen verteld wat mijn 10 km-tijd is.
Omdat ik meedoen aan het 100-dagen-programma, krijg ik iedere dag een emailbericht. In een van die berichten werd de vraag gesteld of je je wedstrijdsnelheid op de halve of hele marathon wilde meten, met een link naar een pagina op sportrusten.nl. Toen ik die link volgde, kreeg ik niet meer dan uitleg over het omslagpunt. Toen heb ik deze vraag gesteld in het forum.
Kun je al zeggen wanneer de online-tool voor wedstrijdsnelheid beschikbaar komt?
Sportieve groet, Nico
Omdat ik meedoen aan het 100-dagen-programma, krijg ik iedere dag een emailbericht. In een van die berichten werd de vraag gesteld of je je wedstrijdsnelheid op de halve of hele marathon wilde meten, met een link naar een pagina op sportrusten.nl. Toen ik die link volgde, kreeg ik niet meer dan uitleg over het omslagpunt. Toen heb ik deze vraag gesteld in het forum.
Kun je al zeggen wanneer de online-tool voor wedstrijdsnelheid beschikbaar komt?
Sportieve groet, Nico
Ik heb het even opgezocht: het gaat om de pagina van dag 7 in het 100-dagen-programma, waar het volgende staat:
"Train je voor een halve of hele marathon, dan is het vooral waardevol om je (halve)marathon-snelheid te weten, klik hier.
https://www.sportrusten.nl/stap/snelheid/"
"Train je voor een halve of hele marathon, dan is het vooral waardevol om je (halve)marathon-snelheid te weten, klik hier.
https://www.sportrusten.nl/stap/snelheid/"
-
ennozuidema
Dankjewel, ik was ook nieuwsgierig naar mijn halve marathonsnelheid. Als ik die linkjes volg, kom ik wel bij de veldtest - gedaan! - maar niet bij de uitleg hoe je tot de halve marathonsnelheid komt.
Jullie wel?
Of mis ik iets?
Dank vast voor je reactie, Enno
Jullie wel?
Of mis ik iets?
Dank vast voor je reactie, Enno
-
ennozuidema
Gevonden, het staat hier: https://www.sportrusten.nl/welke-tijd-l ... 0k_time=44