Nog even....

Plaats reactie
CorrieBroks
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 okt 2017, 13:27

Nog even....

Bericht door CorrieBroks »

Als eerste wens ik alle lieve sportrusters een prachtig, sportief 2018! Wat een goede zet van mij om mee te doen aan 100 dagen Halve marathon. Ik loop blessurevrij en voel me een gelukkig mens! Volgens schema loop ik op 16 januari de halve marathon. Ik moet eerlijk bekennen dat er geen event staat en ik hem in mijn uppie ga lopen. Ik wilde persé beginnen op 9 oktober, vandaar. Toch zit ik momenteel met vragen:

Kan ik zondag de halve lopen i.p.v. dinsdag en raden jullie mij dan nog een training aan?
Hoe kan het dat het zo goed ging met mijn ademhaling en ik nu met regelmaat weer hijg als een paard. Ik moet uitkijken dat het ademhalen mij weer niet tussen de oren gaat zitten.

Ik wacht met gezonde spanning op jullie antwoord.
Groeten van Corrie Broks
jleeuwer
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 okt 2017, 09:21

Re: Nog even....

Bericht door jleeuwer »

Kleine bijdrage: Een halve marathon in je eentje is best pittig. Zeker als je echt "alles" wil geven.

Of heb je nog iemand die kan meefietsen oid?
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Nog even....

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

CorrieBroks schreef:Kan ik zondag de halve lopen i.p.v. dinsdag en raden jullie mij dan nog een training aan?
Uiteraard, doe dan je 12 minunten trainingen ook 2 dagen eerder, dan kom je goed uit. Kan zijn dat er een andere training komt te vervallen. Dan ben je goed uitgerust en klaar voor je halve :)

Succes!

Blijde groet,

Rob
Plaats reactie