Marathon Amsterdam

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
noaeynav
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 jan 2017, 13:40

Marathon Amsterdam

Bericht door noaeynav »

Hoi ik heb een vraag

Ben heel serieus met jullie schema begonnen voor de marathon van Amsterdam. ( afgelopen april heb ik de marathon in madrid uitgelopen met jullie schema) en twee jaar geleden de marathon van Parijs met een normaal schema.)
Dit zou dus mijn derde marathon worden.
In de zomervakantie nog netjes volgens schema getraind en toen ik eind augustus weer thuis kwam.( Ik woon in Israël) was mijn motivatie een beetje weg.
Het is hier bloedheet en heb toen besloten om wel naar nl te vliegen om mijn broer aan te moedigen.
Sindsdien heb ik niet meer dan 15 km per week gerend ( Ik ben hardlooptrainer) en train elke avond groepen waardoor ik wel elke dag in beweging ben naar het dus niet lukt om echt intensief te trainen..
Nu bied een goede vriend van mijn zusje aan om mij rennend te begeleiden bij de marathon en gaat het toch kriebelen..
Is het onverantwoord om toch mee te gaan lopen? En hoe kan ik dan nu nog het beste trainen?
Dacht zelf om de dag 14 km te gaan lopen..
( wat mij ook motiveerd om misschien toch mee te lopen is een groep mensen die ik hier ken en die dus aan het trainen zijn met een normaal schema en dus nu al die lange afstanden moeten trainen en bijna allemaal kreupel lopen omdat ze half geblesseerd zijn...dan sta ik toch wel beter aan de start..
Wat vinden jullie?
Plaats reactie