Rotterdam dankzij sportrusten!

Plaats reactie
Anitabes
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 jan 2017, 14:19

Rotterdam dankzij sportrusten!

Bericht door Anitabes »

Wat was het gaaf!
Ik kijk terug op een supermooie loop. Mede dankzij de trainingen waar ik heel veel aan heb gehad.
Ik had vooraf ook alle vertrouwen omdat ik zag dat ik steeds beter ging lopen gedurende de weken ervoor.
Tuurlijk, bij de 36/37 km wilden mijn benen ook niet meer...maar van wie wel?
En tof dat jullie stonden aan te moedigen! DANK. Anita
Reinier
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jan 2016, 11:07

Re: Rotterdam dankzij sportrusten!

Bericht door Reinier »

Als eerste gefeliciteerd aan iedereen die de finish in R'dam heeft gehaald, top prestatie!

Ik wil m’n ervaring van afgelopen zondag ook nog even delen.
Dit was mijn derde marathon, en 2e volgens het Sportrusten schema.
De voorbereiding ging lekker, 10km PRtijden weer verbeterd.

Marathons en warmer weer, ik heb er een abonnementje op, zou ik er wat van geleerd hebben?
Ter voorbereiding op vrijdag en zaterdag voldoende water gedronken naast alle koolhydraat rijke maaltijden. Voor zondag had ik met mezelf afgesproken dat het een eet-en-drink loop moest gaan worden. Bij elke verzorgingspost 1 gel, 2 water en 1 AA naar binnen gewerkt, veel meer gegeten en gedronken als bij mijn vorige twee keer. En gekoeld met iedere spons die ik kon pakken.
Ook m’n tempo aangepast, het oorspronkelijk plan -3u45, 5.18min/km- even losgelaten om energie te sparen.
HR geleidelijk laten oplopen en die bleef na 30km vrij stabiel.

Uiteindelijk in 3u55 geëindigd (5.32min/km), 10minuten gewonnen ten opzichte van vorig jaar!
Mannen met hamers? Deze keer niet tegengekomen! En niet gewandeld, ook erg fijn!
En de sfeer in de stad? Geweldig, mensen & muziek maken de marathon.
Ben super tevreden en zit al 2 dagen vol adrenaline te bedenken om eens een najaarsmarathon te doen :)

Sportrusten bedankt, ook weer voor de support @14km!
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Rotterdam dankzij sportrusten!

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Anita, Reinier,

Dank voor jullie verhalen en gefeliciteerd met je prestatie! Hulde :D

met blijde groet,

Rob
Plaats reactie