Zondag 10 km voluit gelopen. Ik voel het nu nog echt in de bovenbenen( traplopen enzo)
Morgen staat een intensieve training op het programma... Wel doen/ niet doen of minder doen?
Wat is wijsheid?
Hartelijke groet,
Sherla
Advies gevraagd
Re: Advies gevraagd
Hoi Sherla,
Of je er nog iets aan hebt weet ik niet, maar ik heb zelfde situatie.
Ben zondag diep gegaan net als jij en heb vandaag met een goede(iets ruimere warming up) de geplande intensieve
training gedaan. En dat merk je wel, maar zolang je geen blessure loopt of hebt zou ik het gewoon doen.
Zeg maar "no pain nog gain".
Succes en groet
Ruud
Of je er nog iets aan hebt weet ik niet, maar ik heb zelfde situatie.
Ben zondag diep gegaan net als jij en heb vandaag met een goede(iets ruimere warming up) de geplande intensieve
training gedaan. En dat merk je wel, maar zolang je geen blessure loopt of hebt zou ik het gewoon doen.
Zeg maar "no pain nog gain".
Succes en groet
Ruud
- RunningRob - Sportrusten
Re: Advies gevraagd
Hoi Sherla,
Als ik echt spierpijn heb sla ik de training over.
Bij stijve spieren start ik meestal wel. Na het inlopen moet de stramheid er wel enignszins uit zijn. Als ik het niet helemaal vertrouw dan maak ik er een extra vogels kijken training van.
Mocht je echt pijn krijgen onmiddelijk stoppen en één of meerdere rustdagen inlassen.
Met blijde groet,
Rob
Als ik echt spierpijn heb sla ik de training over.
Bij stijve spieren start ik meestal wel. Na het inlopen moet de stramheid er wel enignszins uit zijn. Als ik het niet helemaal vertrouw dan maak ik er een extra vogels kijken training van.
Mocht je echt pijn krijgen onmiddelijk stoppen en één of meerdere rustdagen inlassen.
Met blijde groet,
Rob