Goedemorgen,
inmiddels zit ik op dag 50 voor de Rotterdam Marathon, en heb ik vd week een knie blessure opgelopen na ja sorry.....een duurloop van 25km . Met nu een week verplichte rust. mocht wel fietsen en wandelen en de oefeningen doen , die de fysio heeft gegeven.
Maar nu mis ik deze week 3 trainingen en mag ik morgen weer een rondje rustig beginnen , dus wil ik 6 km lopen ipv 12 op laag.
Vorige week heb ik ook 2 trainingen gemist ivm met griep .
Kan ik na mijn rondje morgen gewoon het schema verder weer oppakken?
knie Blessure
- RunningRob - Sportrusten
Re: knie Blessure
Hoi Dennis,
Ik zou gewoon deze week nog vogels kijken, en na iedere training kijken of het goed gaat en de keer daarna weer wat verder gaan. Blijft het goed gaan dan kun je daarna wel weer "normaal" gaan trainen.
Heb je een oorzaak voor je knie blessure? Ik vraag dat omdat een knieblessure vaak een techniek probleem als oorzaak heeft...
Blijde groet,
Rob
Ik zou gewoon deze week nog vogels kijken, en na iedere training kijken of het goed gaat en de keer daarna weer wat verder gaan. Blijft het goed gaan dan kun je daarna wel weer "normaal" gaan trainen.
Heb je een oorzaak voor je knie blessure? Ik vraag dat omdat een knieblessure vaak een techniek probleem als oorzaak heeft...
Blijde groet,
Rob
Re: knie Blessure
Goedemiddag Rob,
Ja ik loop teveel met mijn knieën naar binnen> oefeningen gekregen van de Fysio inmiddels 2x keer gelopen. Gister ging het beter iig 6km . Morgen weer naar de Fysio voor verdere behandeling .
Bedankt voor je reactie!
Ja ik loop teveel met mijn knieën naar binnen> oefeningen gekregen van de Fysio inmiddels 2x keer gelopen. Gister ging het beter iig 6km . Morgen weer naar de Fysio voor verdere behandeling .
Bedankt voor je reactie!