1. Is het na invoer van een training mogelijk deze aan te passen? Bv als je per ongeluk de tijd verkeerd hebt ingevuld
2. Ik heb een training met pijn gelopen. Ik heb daarna "geblesseerd? "ja" ingevuld. Vervolgens krijg ik niet mijn gelopen tijd, maar wel een afbeelding van een aspirine/medicijn te zien in het schema. Kan ik dit veranderen? Want het is wel een daadwerkelijke training geweest.
trainingsgegevens in schema aanpassen
- RunningRob - Sportrusten
Re: trainingsgegevens in schema aanpassen
Ja hoor, ga naar "Volledig schema" en klik op de dag die je aan wilt passen, dan kun je gewoon alle velden nog wijzigen.evdlinde@tln.nl schreef:1. Is het na invoer van een training mogelijk deze aan te passen? Bv als je per ongeluk de tijd verkeerd hebt ingevuld
En het antwoord geldt dus ook voor deze vraagevdlinde@tln.nl schreef:. Ik heb een training met pijn gelopen. Ik heb daarna "geblesseerd? "ja" ingevuld. Vervolgens krijg ik niet mijn gelopen tijd, maar wel een afbeelding van een aspirine/medicijn te zien in het schema. Kan ik dit veranderen? Want het is wel een daadwerkelijke training geweest.
Met blijde groet,
Rob