in een aanloop met twee weken niet kunnen trainen en een kuit blessure was ik wat nerveus over het schema , zeker toen ik in londen aankwam..
wat een geweldige dag was het, zo leuk zoveel deelnemers en een massa start .
alles rustig gehouden, hartslag goed onder controle en de eerste 14 km onder de marathon hartslag gelopen, genieten van alles om je heen, hierna loopt deze vanzelf op en kan je tempo volhouden.
op de 10 en 20 isotoon gelletje af en toe drinken, niet teveel, maar na behoefte en na de 20 hypertoon gelletje op de 30.
op de 35 km nog eigenlijk heel goed, zeer zwaar op de 38 waarna een stemmetje zei, je gaat het toch al halen, wandel even... hierdoor twee korte wandelstukjes maar uiteindelijk met een glimlach de finish over. wat een beleving.
als ik niet was gaan wandelen was mijn tijd zeker beter geweest, maar dit was de eerste keer en heb ik van genoten.
sportrusten werkt! hartslag is leidend tijdens deze marathon , tempo minder relevant.
de volgende ga ik zeker weer op dezelfde manier voorbereiden eind tijd nu 04;50 had 0430 kunnen zijn, maar de medaille ziet er hetzelfde uit!
londen gefinished
- RunningRob - Sportrusten
Re: londen gefinished
Gefeliciteerd met je prestatie!
Dank voor je mooie verhaal!
Met blijde groet,
Rob
Dank voor je mooie verhaal!
Met blijde groet,
Rob