marathon Rotterdam 2017

Plaats reactie
frederik hulshof
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2017, 19:17

marathon Rotterdam 2017

Bericht door frederik hulshof »

Hallo
even voorstellen ik ben Frederik man van 51 jaar en heb dit jaar mn 2de marathon gelopen
ik heb de marathon van Rotterdam gelopen volgens jullie schema 14k
ik was zeer sceptisch over het schema boek gelezen marathonrevolutie en toch de schema geprobeerd
na verleden jaar ook de marathon van Rotterdam te hebben gelopen volgens oude traditionele schema ben ik heel blij met deze schema 14 k
de voorbereiding zonder blessures (op mn hielspoor na die ik al had )toch zo goed als het kon de schema voltooit en het heeft baad gehad ik heb een heerlijke prachtige en 1 na warmste marathon Rotterdam gelopen en genoten .heb jullie nog zien staan op 14 km punt geweldig top en ben gefinisht met een PR 5.11 :D verleden jaar 5.16
ik zit nu in mijn rustmodus 8-) maar bij de volgende marathon ga ik weer voor de 14k schema

jongens bedankt :D
Linda_Rotterdam
Berichten: 62
Lid geworden op: 13 jan 2015, 09:35

Re: marathon Rotterdam 2017

Bericht door Linda_Rotterdam »

Voor mij de 3e keer dat ik met het Sportrusten schema liep, alleen dit keer maar 7 weken training ivm een enkelblessure.
Daarom toch erg tevreden met een tijd van 4.23, al was ik onderweg wat gedesillusioneerd. Doelen toch weer te hoog gesteld, het blijft een valkuil. :oops: Ik lag tot 25 km ook prima op schema, maar stortte opeens helemaal in. Die warmte is echt niets voor mij.

Ik heb alleen maandag flink spierpijn gehad. Nu vooral zin om weer te gaan trainen voor een volgende marathon. Dat wordt dan wel in de winter hoor ;)
Linda_Rotterdam
Berichten: 62
Lid geworden op: 13 jan 2015, 09:35

Re: marathon Rotterdam 2017

Bericht door Linda_Rotterdam »

Oh, en ik zag jullie inderdaad op het 14 km punt. Nog even gezwaaid, maar bedacht me te laat dat jullie me natuurlijk helemaal niet kennen. :D
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: marathon Rotterdam 2017

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Linda, Frederik,

Gefeliciteerd met jullie prestatie! Mooi gedaan :D

met blijde groet,

Rob
Plaats reactie