Rotterdam werd het niet voor mij

Plaats reactie
InaHav
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 dec 2016, 10:30

Rotterdam werd het niet voor mij

Bericht door InaHav »

Eerste marathon met sportrustprogramma en voor mij ook de laatste, na 22 km uitgestapt, volledig gefrustreerd, hartslag wilde niet omlaag en omdat ik me daar ook zo aan het opwinden zou dat waarschijnlijk ook niet meer lukken, benen wilde niet meer, was supermisselijk.. en t was gewoon klaar, nog 2 uur afzien had ik geen trek in.

Lag waarschijnlijk aan ook warm weer en andere factoren, maar ik heb nog nooit zo slecht gelopen als deze keer.

De volgende keer bereid ik me in ieder geval weer op de traditionele manier.

Jammer maar weer wat geleerd! Luisteren naar mn lichaam! Want de beslissing om te stoppen blijft een hele zure!
Sylviajukic
Berichten: 25
Lid geworden op: 09 okt 2015, 14:30

Re: Rotterdam werd het niet voor mij

Bericht door Sylviajukic »

Ik heb Rotterdam ook gelopen. Ik kreeg m'n hardslag ook niet omlaag. Ik kwam iemand tegen die ook met het schema heeft getraind. Zij kreeg haar hartslag ook niet omlaag. Zij liet me op een gegeven moment gaan. Ik liep door maar kreeg het heel zwaar. Meer als een uur langer over gedaan. Uiteindelijk wel gehaald.
PatriciavdS
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 okt 2015, 17:44

Re: Rotterdam werd het niet voor mij

Bericht door PatriciavdS »

InaHav schreef:Eerste marathon met sportrustprogramma en voor mij ook de laatste, na 22 km uitgestapt, volledig gefrustreerd, hartslag wilde niet omlaag en omdat ik me daar ook zo aan het opwinden zou dat waarschijnlijk ook niet meer lukken, benen wilde niet meer, was supermisselijk.. en t was gewoon klaar, nog 2 uur afzien had ik geen trek in.

Lag waarschijnlijk aan ook warm weer en andere factoren, maar ik heb nog nooit zo slecht gelopen als deze keer.

De volgende keer bereid ik me in ieder geval weer op de traditionele manier.

Jammer maar weer wat geleerd! Luisteren naar mn lichaam! Want de beslissing om te stoppen blijft een hele zure!
Wat jammer voor je, ikzelf heb het ook heel moeilijk gehad, serieus overwogen ermee te stoppen, een halve marathon met het weer van gisteren was meer dan genoeg. Bij 29 k besloot ik door te gaan, dan maar een mindere tijd, finishen werd het doel en rustig uitlopen. Het werd meer vogels kijken, maar goed. Een PR zat er niet in, bijna een half uur trager gelopen als mijn snelste tijd. Neem de tijd om deze ervaring te verwerken, er komen nog marathons genoeg hoor! Patricia
InaHav
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 dec 2016, 10:30

Re: Rotterdam werd het niet voor mij

Bericht door InaHav »

Dank je dames voor jullie reactie.. en jullie bemoedigende woorden. In mn eerste bericht zit er ook nog behoorlijk wat frustratie opgesloten die na een nachtje slapen wel weer wat is weggeebt, en gefeliciteerd dat jullie het gehaald hebben!
Patries44
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 dec 2016, 07:51

Re: Rotterdam werd het niet voor mij

Bericht door Patries44 »

Hoi,heb gisteren ook voor de eerste keer de marathon uitgelopen ..Mijn hartslag vloog bij de 15 km al omhoog. Dat heb ik losgelaten en heb een hele tijd met een pacer groepje van 5 uur gelopen ...Die heb ik later ook losgelaten. Was helemaal stuk wilde t bijna opgeven maar toch nog mezelf op weten te peppen ,doorgebikkeld en gefinishd met een eindtijd van 5.14!! En nu super blij!!
Plaats reactie