Klaar voor Egmond!

Plaats reactie
AnjaHoog

Klaar voor Egmond!

Bericht door AnjaHoog »

Zoooo lekker 18km gelopen (want dat hoeft niet maar dag mag wel!).

Ik liep eigenlijk lekkerder dan de Halve van Amsterdam en wat ik wel bijzonder vind, is dat ik onderweg geen behoefte had aan eten. De 2 gelletjes in Amsterdam lagen me eigenlijk een beetje zwaar op de maag.
Van tevoren wel mn bakje yoghurt met banaan naar binnen gewerkt maar daar loop ik dus prima 2 uur op.

Ws goed op vetverbranding gelopen dan? Ik denk dat in in Egmond ook maar zonder eten ga lopen dan en misschien onderweg een banaantje meepik. Wat is jullie advies in mijn omstandigheid? (Bram Bakker loopt tenslotte ook een marathon op 1 kaascroissantje :D ).

Enfin, ik ben blij me deze testloop, morgen de Vogels kijken maar even overslaan voor een goed herstel en woensdag weer interval op de baan als intensieve trainning.

Egmond, ik ben er klaar voor!!!

Energieke groeten,

Anja
RunningRob - Sportrusten

Re: Klaar voor Egmond!

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Anja,

Niet verder vertellen, maar ik heb zaterdag de Linschotenloop (halve marathon) ook zonder gelletjes gelopen. Wel een stukje banaan en een halve sinasappel gehad.
Als je je prettig voelt zonder iets te eten dan is dat uiteraard prima, en dan is je energiehuishouding op orde!

Succes in Egmond, ik loop er zelf ook :)

met blijde groet,

Rob
AnjaHoog

Bericht door AnjaHoog »

Goedemiddag,

Waanzinnig mooi weer gisteren in Egmond!

Helaas zat ik door het zware parcours nog voor 10km boven marathonhartslag hoog...
(Ik had de heen en terugweg wel afzonderlijk als 10km training gedaan).
Het tempo ging er volledig uit en na 14km nog kramp in de kuit ook.
Daarna 2 om 2 gewandeld en gelopen en met 19km ging het weer een beetje...

Enfin, ik ben niet ontevreden want heb het toch maar gedaan en de medaille is binnen.
En uiteraard was het een beregoeie training,.
Je begrijpt dat ie volgend jaar wel over moet om deze 2.37 te verbeteren.

Amsterdam ging in oktober prima met het schema (2.21) maar voor deze zal ik het komen jaar wat meer kracht en core training moeten doen.

Enfin, mijn 100 dagen schema heeft als doel de Groet uit Schoorl dus ik mag volgende maand voor de halve in de herkansing om het zelfvertrouwen weer even iets meer op te krikken :)

Groet,

Anja
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Dank voor je bericht, succes!

met blijde groet,

Rob
Plaats reactie