waar begin ik weer....?
-
SouthAfricanRunner
waar begin ik weer....?
Hoi!
Ik kom net terug van vakantie - 2,5 wkn niets gedaan (1 keer vogels kijken 7.7km)
Ik had de eerst week van de schema voltooid en daarna niets meer.
De mails komen nog binnen maar het klopt niet meer bij mijn realiteit!
Wat nu? Waar moet ik nu beginnen met mijn schema? Ik zit nu halverwegen week 4........
HELP aub!
mvg Nadia
Ik kom net terug van vakantie - 2,5 wkn niets gedaan (1 keer vogels kijken 7.7km)
Ik had de eerst week van de schema voltooid en daarna niets meer.
De mails komen nog binnen maar het klopt niet meer bij mijn realiteit!
Wat nu? Waar moet ik nu beginnen met mijn schema? Ik zit nu halverwegen week 4........
HELP aub!
mvg Nadia
- RunningRob - Sportrusten
Re: waar begin ik weer....?
Hoi Nadia,
Als je een doel hebt ingesteld en je wilt deze volgen op de ingevulde datum op dag 100, dan ga je dus nu verder op de huidige dag die in je schema staat. Als we dit aan zouden passen komt dag 100 niet overeen met je evenement...
Mocht je geen vastgesteld doel hebben kunnen we het schema ook resetten en begin je gewoon weer opnieuw, dat is ook geen prpblemen. Laat het dan even weten.
Met blijde groet,
Rob
Als je een doel hebt ingesteld en je wilt deze volgen op de ingevulde datum op dag 100, dan ga je dus nu verder op de huidige dag die in je schema staat. Als we dit aan zouden passen komt dag 100 niet overeen met je evenement...
Mocht je geen vastgesteld doel hebben kunnen we het schema ook resetten en begin je gewoon weer opnieuw, dat is ook geen prpblemen. Laat het dan even weten.
Met blijde groet,
Rob
-
SouthAfricanRunner
Re: waar begin ik weer....?
Dank Rob!
Ik ga door dan!!
Nadia
Ik ga door dan!!