Online programa schema aangepast?
-
Niels Zonneveld
Online programa schema aangepast?
Even kleine vraag
Ik ben nu 3 weken onderweg met het schema voor de halve
Ik heb na een week het vogels kijken omgewisseld met de intensive training omdat dat beter uit kwam
Maar na dit te hebben gewijzigd is mijn hele schema aangepast
Er zit nog maar 2 bpm verschil tussen marathon snelheid en intensief en ook de 10km testen zijn verdwenen
Is dit een bekend probleem en is er een oplossing?
Groet
Niels
Ik ben nu 3 weken onderweg met het schema voor de halve
Ik heb na een week het vogels kijken omgewisseld met de intensive training omdat dat beter uit kwam
Maar na dit te hebben gewijzigd is mijn hele schema aangepast
Er zit nog maar 2 bpm verschil tussen marathon snelheid en intensief en ook de 10km testen zijn verdwenen
Is dit een bekend probleem en is er een oplossing?
Groet
Niels
Re: Online programa schema aangepast?
Training voor de halve marathon is super intensief. De hoge marathon HR en intensief zaten bij mij ook erg dicht bijelkaar. Ik vond het toen heel moeilijk om die hartslagen te halen. Daarom vond ik het heerlijk om 1x per week vogels te kijken waar ik nog 1 van de 4 trainingen rustig kon lopen.
grtn
Maarten
grtn
Maarten
Lopen met je hart: heerlijk!
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Niels,
Dat je 10km testen zijn verdwenen is wel vreemd, ik zal Mark vragen erna te kijken.
met blijde groet,
Rob
2 verschil tussen de hoge halve marathon snelheid en intensief is normaal, je kunt tijdens de halve marathon best dicht bij je omslagpunt komen, vandaar dit kleine verschil.Niels Zonneveld schreef:Even kleine vraag
Dat je 10km testen zijn verdwenen is wel vreemd, ik zal Mark vragen erna te kijken.
met blijde groet,
Rob
-
Niels Zonneveld
Hoi Rob,
oh fijn als Mark ff wil kijken
wat me bij staat is dat ik toen ik begon een marathon snelheid van 172 had en een intensief van 180
na het wijzigen werd dat opeens 176 om 178 terwijl ik mijn 10 km tijd het zelfde had gehouden
(alleen vogels kijken en de intensive training omgewisseld)
ik ben beniewd
Groet
Neils
oh fijn als Mark ff wil kijken
wat me bij staat is dat ik toen ik begon een marathon snelheid van 172 had en een intensief van 180
na het wijzigen werd dat opeens 176 om 178 terwijl ik mijn 10 km tijd het zelfde had gehouden
(alleen vogels kijken en de intensive training omgewisseld)
ik ben beniewd
Groet
Neils
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Dag Niels,
Het lijkt erop dat je een training bent vergeten in het aanpassen van je week-indeling. Ik zie maar 1 training op halve marathonhartslag staan, terwijl er 2 horen te zijn. Ik denk dat de problemen zijn opgelost als je deze training toevoegt.
Dat betekent dus 1 rustdag minder.
Succes en groet,
Mark
Het lijkt erop dat je een training bent vergeten in het aanpassen van je week-indeling. Ik zie maar 1 training op halve marathonhartslag staan, terwijl er 2 horen te zijn. Ik denk dat de problemen zijn opgelost als je deze training toevoegt.
Dat betekent dus 1 rustdag minder.
Succes en groet,
Mark
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
~ Word fit met een glimlach ~