Even voorstellen

Plaats reactie
sudwesthoek
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 jul 2015, 22:51

Even voorstellen

Bericht door sudwesthoek »

Hallo lopers.
Ik ben Jan, 58 jaar 1.94 lang.
,en ik loop sinds een paar weken weer met regelmaat. Gewicht was eind afgelopen jaar 104 kg..
Nu 91 kg.. .. In 2000 een marathon gelopen in 3u53m..
Het plezier is altijd gebleven maar vaak geen tijd om te trainen.
Meteen een vraag..
Er staat geen datum bij een reactie of onderwerp..
Lastig als je wilt reageren als je niet weet of het nog aktueel is.
Gr Jan.
Gebruikersavatar
Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Berichten: 538
Lid geworden op: 30 dec 2014, 21:03

Re: Even voorstellen

Bericht door Mark Zuurhout | Sportrusten.nl »

Welkom Jan,

Het probleem met de ontbrekende datums is vanochtend opgelost.
Als er toch nog problemen zijn hoor ik het graag.

Groet,
Mark
Ontspannen groet,
Mark

~ Word fit met een glimlach ~
sudwesthoek
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 jul 2015, 22:51

Re: Even voorstellen

Bericht door sudwesthoek »

Mark schreef:
Het probleem met de ontbrekende datums is opgelost
Dank je Mark.. Vond het al een beetje vreemd.
Vanmiddag nog gelopen.. ruim 9k. Uurtje over gedaan.
Gr Jan
NorbertErik
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2015, 11:19

Re: Even voorstellen

Bericht door NorbertErik »

Hallo mijn naam is Norbert ben 48 jaar jong,
Ik loop sinds 2 jaar bij AV Gelre, voorheen nooit gesport tenminste geen long vergrootte sport.
25 oktober jl heb ik mijn eerste 1/2 marathon gelopen in 1.50 uur, ik was zeer tevreden en eigenlijk best trots op mijzelf. Ik zat naderhand alleen met de vraag dit moet sneller kunnen ik ben nl een roker en na vele pogingen nog steeds niet getopt. Nu kwam ik een tweet tegen die zei dat hij/zij de marathon had gelopen met max trainings-afstand van 14 km dit wekte mijn interesse, meteen het boek besteld.
Ik ben zo enthousiast geworden dat ik weer een poging ga wagen om te stoppen en een marathon te lopen. Thanks voor de motivatie.

Groetjes Norbert
Fitforthejob
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 apr 2016, 11:23

Re: Even voorstellen

Bericht door Fitforthejob »

Hallo, ik ben Sander Huisman, in het dagelijkse leven fulltime brandweerman in Roermond. Daarnaast heb ik een eigen bedrijfje , Fit for the job, als sportmasseur,Running therapeut en hardlooppromotor voor mensen welke van niets, onder begeleiding, willen ervaren wat hardlopen is.

Ik heb "De marathon revolutie" bijna uit. Ga zaterdag beginnen en bij mijn omgeving brengt het nogal wat teweeg. Vanuit Fit for the job heb ik veel te maken met (marathon)lopers. De meeste halen hun wenkbrauwen op en sommige ervaren klanten zijn zelf verontwaardigd... (zoals ik boekje)
Ik ben aan het trainen voor mijn eerste marathon. De Zeelandmarathon op 2 oktober. Op dit moment zit ik op de helft van het schema (22 km) en gaat het prima. Ben benieuwd hoe de 100 dagen gaat lopen!
Plaats reactie