Geweldig #demooiste

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Kerstin van Bale
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 dec 2022, 17:36

Geweldig #demooiste

Bericht door Kerstin van Bale »

En ook ik heb het gehaald! Wat een fantastische ervaring, te gekke loop! Ik heb genoten van begin tot eind! Hartslag netjes onder controle! Tot 37 km ging het zo lekker, maar de laatste 5 km waren pittig. Conditioneel en qua hartslag prima, maar mn bovenbenen. Toen ook 5-10 sec per km terug gevallen. Gekozen voor rustig doorlopen, zorgen dat de kramp er niet in zou schieten en blijven genieten van alle mensen die je over de finish schreeuwen!
De euforie na de streep, toen m’n medaille omgehangen werd. Het zien van mijn kinderen, man, familie en vriendinnen.. GEWELDIG! Volgend jaar sta ik er weer. Maar dan samen met mijn eeneiige tweeling zus die ik een heleboel inspiratie heb gegeven tijdens mijn 04:06:02 hardlopen!!! Deze tijd zat overigens rond mijn geschatte eindtijd!

Gefeliciteerd voor iedereen die de eindstreep heeft gehaald. Maar zeker ook voor de mensen die de weg ernaar toe hebben afgelegd, maar door bepaalde redenen die eindstreep niet hebben gehaald. Je hebt helaas niet alles in de hand, hoe graag je ook wilt en hoe goed je ook voorbereidt bent!!

Nu lekker nagenieten! En nog even op mijn marathon wolk blijven zitten!!!
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Geweldig #demooiste

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Kerstin,

Gefeliciteerd met je mooie prestatie! Top gedaan!

Blijde groet,
Rob
Marieke Van der Helm
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 mar 2022, 22:48

Re: Geweldig #demooiste

Bericht door Marieke Van der Helm »

Die marathon-wolk herken ik ook ja, ha ha. Lekker van genieten, de spierpijn herinnert je er wel aan. Knap gelopen hoor!
Plaats reactie