Wanneer op de avond?

Plaats reactie
Karin Klop
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2023, 07:58

Wanneer op de avond?

Bericht door Karin Klop »

Wanneer op de avond werkt de 10-minuten oefening het beste? Toch een zoektocht. Vroeg op de avond maakt het me loom, best prettig met een rustige avond in het vooruitzicht maar soms ga in daarna weer ‘aan’ en dat vind ik zonde van m’n oefening. In bed haal ik soms de 10 minuten niet. Terwijl ik eigenlijk nog wilde lezen of de dag doornemen met manlief. Terwijl hij al slaapt voelt gek, alsof ik nog een activiteit aan het ondernemen ben in stilte :D Hoe doen jullie dit? Doe je de oefening vlak voor het slapengaan of juist eerder?
Dorothe Zweers
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mar 2023, 18:15

Re: Wanneer op de avond?

Bericht door Dorothe Zweers »

Ik ga ademen net voor ik mijn mandje instap.
En de dag doornemen kan ik met mezelf geen manlief voor nodig.
Zou ik wel een man lief hebben dan zou ik de dag door nemen tijdens onze maaltijd.
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Wanneer op de avond?

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Karin,

Ik doe de oefening vaak op momenten dat ik er behoefte aan heb of wanneer ik er aan denk. Dat kan tijdens de autorit naar mijn werk of tijdens een saaie vergadering. Maar meestal doe ik hem aan het einde van de dag als ik mijn bed ben ingekropen. En ja, dan val ik vaak in slaap tijdens de oefening, dat is geen probleem. :) En vaak slaap ik dan toch nog eerder in slaap dan mijn vrouw. :D

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie