Hoe na 2 jaar PV nog steeds de voordelen ervaren?

Krista Voorham
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 dec 2020, 14:05

Hoe na 2 jaar PV nog steeds de voordelen ervaren?

Bericht door Krista Voorham »

In januari 2021 heb ik het 30 dgn programma doorlopen en daarmee de start gegeven aan mijn nieuwe eetleefstijl.
Bijna 2 jaar waarin het 'perfect' ging, gaat het nu zonder aanwijsbare oorzaak mis. 16u niet eten, geen probleem, 18u gebeurd vaak ook, 30km nuchter hardlopen, geen probleem. Geen lattes meer als ik dat niet kan combineren met een eetmoment. Niets eten tussen lunch en diner: vink! Geen middagenergiedipjes meer. Sinds 4 jan'21 iedere dag makkelijke ontlasting.
Nou wat heb je te zeuren dan zou je zeggen.. :roll:
Vanaf september 2022, dus na zo'n 20 maanden ben ik weer aan het aankomen zonder dat ik meer kcal heet of dat ik minder beweeg.
Wat ik wel zie in mn Garminapp is dat ik vóór PV zo'n 600kcal verbruikte met een uurtje rennen. Nu bijna 2 jaar verder moet ik dik 1.5u rennen voor datzelfde verbruik.
Vanaf half november lukt het me niet meer om na het avondeten niet meer te eten, terwijl dit dus niet verklaard wordt door een negatieve kcal-balans. 's Avonds gaan snoepen kan ik (los van Sinterklaas en Kerst en zaterdagavond ;) ) nog wel voorkomen door het nemen van een bak yoghurt. Maar goed, inmiddels dus plus 3kg.
En dat als ik een keer buiten de band spring, m'n lijf veel minder flexibel is geworden.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn maar vooral tips?
Plaats reactie