weekindeling aanpassen

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
WillekeO
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jun 2021, 12:21

weekindeling aanpassen

Bericht door WillekeO »

Hoi Rob, ik probeerde de weekindeling aan te passen, maar dat lukt niet.
Kun jij daar iets in betekenen?

Dan heb ik nog een vraag: ik ben aan het opbouwen na overbelastingsblessure. Voorlopig wil ik het houden bij 3 keer hardlopen per week. Daarnaast doe ik elke week een uurtje fitness. Ik ga dan 9 minuten op de crosstrainer of hometrainer, ik doe kracht- en balansoefeningen. Kan ik dat zien als vervanging van vogels kijken, of is dat niet intensief genoeg?
Ik heb mijn honderd dagen als volgt gepland: ik loop volgens mijn herstelschema, waarbij ik wel de hartslag aanhoud die past bij het marathonschema. Op 31 december doe ik mee aan de Sylvestercross. Die zet ik weg als 10 km voluit. Daarna hoop ik het schema volledig op te pakken.
WillekeO
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jun 2021, 12:21

Re: weekindeling aanpassen

Bericht door WillekeO »

WillekeO schreef: 11 dec 2022, 12:33 Hoi Rob, ik probeerde de weekindeling aan te passen, maar dat lukt niet.
Kun jij daar iets in betekenen?
Inmiddels staat de weekindeling goed. Dat ging niet vanzelf, denk ik? Bedankt aan wie dat geregeld heeft. 8-)

Edit: als ik het aanpas verandert het niet. Als ik het schema een dag later weer open staan de trainingen er zoals ik ze heb aangepast. Bijzonder.
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: weekindeling aanpassen

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Willeke,

Ik denk dat je computer de pagina's in zijn cache opslaat. Dus dat hij ze op je computer bewaard en niet meer ophaalt van de server.
Kun je eens proberen op <Crtl> <F5> gelijktijdig indrukken (= pagina refresh) als je dit weer opmerkt?

Mocht het weer fout gaan laat het even weten, dan laat ik Mark even meekijken.

Blijde groet,
Rob
WillekeO
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jun 2021, 12:21

Re: weekindeling aanpassen

Bericht door WillekeO »

Het lukt niet op deze manier. Het zou kunnen dat het aan mijn laptop ligt, er zijn ook andere dingen die niet gaan zoals het moet. Ik ga het eerst eens met een andere browser proberen, wie weet lukt het dan wel.
Op zich is het niet zo heel erg, dan verander ik gewoon de datum. En een dag later is het schema wel aangepast.
Op dit moment staat de groene stip naast de training van gisteren op groen. Een paar dagen geleden was dat ook zo, maar later veranderde dat.
Mijn laptop is een beetje in de war. :D

Op het dashboard staat het trouwens allemaal wel goed, ook zoals ik het gewijzigd heb.
WillekeO
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jun 2021, 12:21

Re: weekindeling aanpassen

Bericht door WillekeO »

Geprobeerd in Chrome, daar gebeurt precies hetzelfde.
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: weekindeling aanpassen

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Aj, niet zo mooi, we checken het!

Rob
Gebruikersavatar
Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Berichten: 538
Lid geworden op: 30 dec 2014, 21:03

Re: weekindeling aanpassen

Bericht door Mark Zuurhout | Sportrusten.nl »

WillekeO schreef: 20 dec 2022, 11:38 Het lukt niet op deze manier. Het zou kunnen dat het aan mijn laptop ligt, er zijn ook andere dingen die niet gaan zoals het moet. Ik ga het eerst eens met een andere browser proberen, wie weet lukt het dan wel.
Op zich is het niet zo heel erg, dan verander ik gewoon de datum. En een dag later is het schema wel aangepast.
Op dit moment staat de groene stip naast de training van gisteren op groen. Een paar dagen geleden was dat ook zo, maar later veranderde dat.
Mijn laptop is een beetje in de war. :D

Op het dashboard staat het trouwens allemaal wel goed, ook zoals ik het gewijzigd heb.
Ha Willeke,

Het lijkt erop dat het misgaat omdat er instellingen worden overgenomen van een vorig schema. Ik denk dat ik het nu voor je heb goed gezet en dat het wijzigen ook moet lukken.
Ontspannen groet,
Mark

~ Word fit met een glimlach ~
WillekeO
Berichten: 107
Lid geworden op: 03 jun 2021, 12:21

Re: weekindeling aanpassen

Bericht door WillekeO »

Het lukt nu inderdaad. Bedankt!
Plaats reactie