30 dagen koud douchen

Plaats reactie
Norberto Pastor
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2020, 16:25

30 dagen koud douchen

Bericht door Norberto Pastor »

Goedemiddag allen, ik weetniet hoe het bij de koffiehoek werkt, maar gegroet allen. Morgen ga ik beginnen en heb er zin in. Zou leuk zijn om het eea te horen wat jullie ervaren! Groet en blijf ademhalen!
Mark SR
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 apr 2020, 08:11

Re: 30 dagen koud douchen

Bericht door Mark SR »

Hoi Norberto! Nou zojuist warm gedoucht, daarna eronder vandaan, douche volledig koud en langzaam met de ledematen eronder en na een twintigtal seconden volledig. En ik moet zeggen........ het was erger dan ik had verwacht haha. Als ik lang uitademde kreeg ik telkens nog wel een 'aanval'. Na zo'n 40 seconden werd dat wel iets beter. Daarna vond ik wel mooi geweest voor dag 1. Toch gaf het wel een enorme kick en oh ja. Mijn lijf was behoorlijk rood nadien. En ik dacht dat dat een goed teken was... toch?

Nu al wel zin in morgen :lol:
Esther Gense
Berichten: 30
Lid geworden op: 26 aug 2020, 16:59

Re: 30 dagen koud douchen

Bericht door Esther Gense »

Hoi Norberto,

Hier dag 5. Na de warme douche draai ik de kraan terug en hou ik het elke dag een paar tellen langer vol. Ik probeer elke keer gewoon ietsje langer totdat ik straks redelijk comfortabel onder de koude douche sta. Duurt bij mij even. Challenge elke keer mee maar vind het koud afdouchen nog steeds niet fijn. Dippen in het koude water gaat me echter prima af. Ach ja.... Hoe gaat het bij jou na dag 5?

Groetjes,
Esther
Plaats reactie