Niet kunnen trainen door hoge rustpols

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Linda van Veen

Niet kunnen trainen door hoge rustpols

Bericht door Linda van Veen »

Ik ben bezig in week 5 van het beginners schema en heb vandaag niet kunnen trainen door een te hoge rustpols. Hoe ga ik verder. Sla ik deze over, moet ik iets opschuiven?
Groeten,
Linda
RunningRob - Sportrusten

Re: Niet kunnen trainen door hoge rustpols

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Linda,

Als je de 2 dagen erna geen training hebt, zou je de training een dag kunnen opschuiven. En anders sla je de training gewoon over.

Succes!
Rob
Linda van Veen

Re: Niet kunnen trainen door hoge rustpols, ziek geworden, hoe het schema invullen?

Hoi Rob,

De hoge pols bleek een voorbode voor griep. Ik heb nu 2 weken niet kunnen trainen. Volgens de veelgestelde vragen kan ik verder waar ik ben gebleven. Dat betekent dus instappen in de week dat ik ziek werd. Aangezien het programma niet gepauzeerd kan worden, klopt het dat ik dus moet bijhouden in welke week ik zit omdat de data niet meer kloppen en ik kan dus nog trainingen invullen nadat de 100 dagen voorbij zijn? Of toch maar de aanvangsdatum opschuiven?

Groeten,
Linda
RunningRob - Sportrusten

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Linda,

Je kunt verder gaan waar het programma op dat moment is, dus je slaat in jouw geval dus twee weken over.
Dat is op zich wel logisch want als je einddoel een halve of hele marathon is wordt deze ook niet 2 weken verplaatst.

Dus je kunt gewoon de training blijven doen op de datum die ook in je schema staat.

Ik zie dat het antwoord in veel gestelde vragen niet echt duidelijk is, ik zal vragen of dat aangepast kan worden.

Blijde groet,
Rob
Linda van Veen

Dank je Rob,
Had niet gedacht dat ik zomaar 2 weken kon overslaan.

Ik ga weer vol goede moed verder :-)

Groeten,
Linda
Plaats reactie