Lagere hartslag dan schema?
-
jetluinstra
Lagere hartslag dan schema?
Ik ben nu bijna 4 weken onderweg in mijn halve marathon hartslag. Maar ik haal de hartslagen met moeite. Ik moet letterlijk de benen onder mijn lijf lopen om ze te halen. Afgelopen zondag moest ik voluit 10 km en ook dan kom ik niet hoger dan hartslag 155. Ik ging echt kapot met als dieptepunt dat ik in t bos op 8 km zo vermoeid was dat ik ben gestruikeld en hard op mijn hoofd ben gevallen. Nu herstellende van wat kneuzingen en wonden in t gezicht.
Als ik de hoge hartslag wil halen moet ik boven de 10 km per uur lopen. Dat is voor mij erg hard.
Mag ik mijn schema iets aanpassen?
Als ik de hoge hartslag wil halen moet ik boven de 10 km per uur lopen. Dat is voor mij erg hard.
Mag ik mijn schema iets aanpassen?
- RunningRob - Sportrusten
Re: Lagere hartslag dan schema?
Hallo Jet,
Geen probleem, het is geen probleem om je hartslagen met 5 slagen te verlagen. Dan loop je nog steeds een prima halve.
Laat je even weten hoe het gaat?
Blijde groet,
Rob
Geen probleem, het is geen probleem om je hartslagen met 5 slagen te verlagen. Dan loop je nog steeds een prima halve.
Laat je even weten hoe het gaat?
Blijde groet,
Rob
-
jetluinstra
Fijn Rob! Gaan we doen!
Ik laat het je weten. Ik begin morgen weer na paar dagen rust.
Ik laat het je weten. Ik begin morgen weer na paar dagen rust.
-
jetluinstra
Hallo Rob,
Ik wil je even laten weten dat t nu prima gaat. 5 hartslagen minder is voor mij een wereld van verschil en ik kan nu t schema goed bijhouden.
Dank!
Ik wil je even laten weten dat t nu prima gaat. 5 hartslagen minder is voor mij een wereld van verschil en ik kan nu t schema goed bijhouden.
Dank!
- RunningRob - Sportrusten
Fijn om te horen! Ga zo door!
Rob
Rob