Eerste week beter slapen

Plaats reactie
Joris Leferink
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2022, 10:25

Eerste week beter slapen

Bericht door Joris Leferink »

Ik ben een week geleden begonnen met het fit met goede slaap programma. Wat eigenlijk na 2 dagen al best goed ging was de ademhalingsoefening waar ik vrij gemakkelijk de ademfrequentie en de hartslag omlaag kon brengen en er een soort van rust kwam.
Het niet meer naar een scherm kijken een uur voordat je gaat slapen was een wat grotere uitdaging maar is ook gelukt. Het is uiteindelijk heel fijn om na het lezen van een boek naar bed te gaan.
Het in slaap vallen deze week was echter een grotere uitdaging en ik kan nog niet echt achterhalen waar dat door komt. Wellicht dat door de warmte maar heb nog niet gemerkt dat ik sneller in slaap viel en 's ochtends uitgerust wakker wordt. Mijn hartslag in de ochtend is wel laag (voor mijn doen denk ik).
Ik doe dit programma tegelijk met het intermittend fasting programma dus mogelijk heeft het lastig kunnen slapen hier nog mee te maken.
Uiteindelijk ga ik natuurlijk wel gewoon door en hoop dat de effecten snel merkbaar gaan worden maar als iemand nog tips heeft dan hoor ik ze graag.
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: Eerste week beter slapen

Bericht door Koen - Sportrusten »

Dit klinkt goed Joris, ga vooral nog een week zo door, vermoedelijk dat je dan antwoorden hebt. Als je over een week nog twijfels of vragen hebt: trek aan de bel. Gelijkmoedig voorwaarts, Koen
Plaats reactie