Dag 4 en ik ben chagrijnig

Plaats reactie
Marielle Heijster

Dag 4 en ik ben chagrijnig

Bericht door Marielle Heijster »

Beste PV’ers,
Het is dag 4 en ik heb echt de hele dag superveel trek. Ik moest net boodschappen doen en ik werd er gewoon chagrijnig van omdat ik niks meer mag. Een brokje pure chocola en een cappuccino genomen, want ik had het gewoon niet meer. Koppijn ook. Ik sport veel. Vanavond ook. Daar kijk ik naar uit. En het is bijna 18 uur dus ik mag weer eten. Potverdorie. Ben bang dat ik dit niet ga redden. Herkenbaar? Geef me maar een gouden tip en ik ben je eeuwig dankbaar.
Groet, Mariëlle
Janneke - Sportrusten

Re: Dag 4 en ik ben chagrijnig

Bericht door Janneke - Sportrusten »

ha beste Marielle,

Wat vervelend dat het zo zwaar is.
Dat is een teken dat de stappen te groot zijn.
Dat wil je voorkomen, want dat is een vorm van stress voor je lijf.
wat je doet: Je gaat je ontbijt terugpakken. Je eet bv rond 10u een klein ontbijt met gezonde vetten en eiwitten (volle kwark met fruit en noten, een wrapje van ei met groenten, avocado met fruit - dat soort dingen) Dan neem je je lunch, een goed gevulde lunch. En je diner. Als je merkt dat die stap te groot is en je hebt om 16u scheurende honger: dan neem je komende week rond die tijd een gekookt eitje en een klein handje ongebrande noten.
Volgende week skip je dat tussendoormomentje.
Volgende week ga je je ontbijt een half uur later nemen en een week later voeg je het ontbijt toe aan je lunch.
De week daarna ga je ervaren of het lukt met alleen je lunch en je diner. Is dat nog te zwaar, dan pak je het tussendoortje rond 16u even tijdelijk terug
Op je fanatieke sportdagen eet je wat meer en neem je - zo nodig - een tussendoortje.

Dus: een tandje eraf!

Lieve groeten, Janneke
Marielle Heijster

Bericht door Marielle Heijster »

Hoi Janneke!
Bedankt voor je uitgebreide reactie!
Maar ik heb doorgezet en gisteren ging het al wat beter. Tussendoor heb ik een handje ongebrande noten genomen. Ik begin al een beetje af te vallen dus dat motiveert!
Ik ga gestaag door.
Ik hou je tips in m’n achterhoofd maar misschien is het niet nodig.
Groet, Mariëlle
Janneke - Sportrusten

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Enorm fijn om te horen!

Goed weekend,

Groetjes, Janneke
Plaats reactie