Tijdstip eten
-
John De Bock
Tijdstip eten
Hier even kort. Als ik 's morgens ontbijt neem, maar dan wel met gezonde producten, en mijn tweede maaltijd binnen de acht uur, is dit dan ook geen goede vorm van IF? Want daar voel ik me momenteel goed bij.
Re: Tijdstip eten
Hoi, kan prima volgens mij, maar tussen 12.00 en 20.00 uur en daarna slapen vind ik makkelijker volhouden. Sowieso ben ik gewend om nuchter te sporten 's morgens. Suc6!
Hartelijke groet, Saskia
You'll Never RUN Alone
You'll Never RUN Alone
- Janneke - Sportrusten
Goedemorgen beste John,
jazeker, dat is prima natuurlijk! het gaat vooral om de tijd dat je niet eet. Wanneer je dat plant, is helemaal aan jezelf.
Wat leuk te horen dat het zo lekker lukt
Groetjes, Janneke
jazeker, dat is prima natuurlijk! het gaat vooral om de tijd dat je niet eet. Wanneer je dat plant, is helemaal aan jezelf.
Groetjes, Janneke
-
John De Bock
Janneke - Sportrusten schreef: ↑06 sep 2021, 11:20 Goedemorgen beste John,
Groetjes, Janneke
Hartelijk dank voor je antwoord. Afhankelijk van mijn werkzaamheden wissel ik wel eens van tijdstip. Vandaag mijn eerste maaltijd genomen om 11u30. Groetjes.
-
John De Bock
Dag Janneke,
Hartelijk dank voor je antwoord. Naargelang mijn werkzaamheden durf ik wel eens wisselen met de eetmomenten. Vandaag mijn eerste maaltijd genomen om 11u30. Groetjes.
Hartelijk dank voor je antwoord. Naargelang mijn werkzaamheden durf ik wel eens wisselen met de eetmomenten. Vandaag mijn eerste maaltijd genomen om 11u30. Groetjes.
- Janneke - Sportrusten
Prachtig hoe je dus naar je lijf luistert!
Erg goed bezig.
Ik ben benieuwd wat het je op de lange termijn gaat brengen!
groetjes, Janneke
Erg goed bezig.
Ik ben benieuwd wat het je op de lange termijn gaat brengen!
groetjes, Janneke