Weekendje weg

Plaats reactie
Evelien Legebeke
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2021, 16:35

Weekendje weg

Bericht door Evelien Legebeke »

Goedemorgen,

vandaag breekt dag 9 aan van pv. Ontbijt overslaan gaat mij eigenlijk prima af, de avonden vind ik vooral lastiger. Na het sporten was ik gewend om nog iets te eten. Dat moment mis ik wel. Afgelopen weekend (wij hebben hier vrijdagavond = hapjes avond) was even lastig, maar voelde goed om uiteindelijk niks te nemen.
Nu gaan wij aankomend weekend een weekendje weg, eigenlijk heel spontaan bedacht. Hartstikke leuk natuurlijk, maar wanneer ik aankomend weekend (ga dan bijna mijn 3de week in) nou toch buiten mijn window eet, ben ik dan helemaal terug bij af?

Groetjes Evelien
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Weekendje weg

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Hoi beste Evelien,

Tot mijn grote spijt zie ik nu pas je bericht.

Mijn excuses.

Hoe was je weekend?

Je bent nooit terug bij af. Iedere dag dat je 2 of 3 maaltijden eet, helpt dat je fit te voelen.
Een keer een dag niet, is helemaal geen probleem. Dat is het leven.

De volgende dag gewoon weer oppakken waar je mee bezig was en dan zit je er direct weer in. Als je merkt dat het lastig is om het terug te pakken, kan het helpen een maaltijd te plannen met veel groenten, gezonde vetten en eiwitten en de koolhydraten even te laten staan.

Bv een wrap van ei met groenten. Een avocado, met zalm en gekookt ei. Een lekkere soep met een salade.

groetjes, Janneke
Plaats reactie