miniritueel einde middag/begin avond?

Plaats reactie
Patricia070
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 dec 2016, 13:16

miniritueel einde middag/begin avond?

Bericht door Patricia070 »

hoi
Ik vind het ochtendritueel erg prettig werken en het is meteen meer uren voelbaar. Echter, na een werkdag/begin van de avond zou ik graag dat gevoel herpakken. Dat is bij mij dan alweer wat weggezakt. Heeft iemand hier al ervaring mee/toegepast?
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: miniritueel einde middag/begin avond?

Bericht door Koen - Sportrusten »

Ha Patricia, zelf loop ik aan het eind van een werkdag graag een rondje hard. Maar ik heb dat nooit geritualiseerd. Ben benieuwd.
Brenda Burrichter
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 apr 2021, 15:04

Re: miniritueel einde middag/begin avond?

Bericht door Brenda Burrichter »

Ik ben nu bezig met een nieuwe planning en ik wil wel een dagafsluiting gaan invoeren voor het avondeten, waarin mediteren, bewegen, schrijven en dankbaarheid een plaatsje gaan krijgen. Ik ga er vanaf maandag mee experimenteren.
Patricia070
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 dec 2016, 13:16

Re: miniritueel einde middag/begin avond?

Bericht door Patricia070 »

Dankjulliewel Brenda en Koen, ik ga ook zoiets doen en proberen iedere dag te fietsen/lopen en te lezen (daar zakt adem ook van). Gisteren gestart en als een blok met m’n boek in slaap gevallen op de tuinbank ipv na 0:00 slapen. Ik hoop dit in te bedden. Ik vind het best spannend om deze tijd te claimen voor mijzelf (want uiteraard zijn er ook andere dingen te doen). Brenda, laat es weten hoe het je bevalt? Benieuwd.
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: miniritueel einde middag/begin avond?

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Wat mooi, Brenda! Hoe bevalt het?
Plaats reactie