Loopmaatje
-
Marleen Van Essen
Loopmaatje
Hi! Ik heb veel zin om het 100 dagen schema te starten en te trainen voor een marathon. Maar, ik zou zo graag een loopmaatje vinden (of meerdere), zonder dat ik me bij een club moet aanmelden. Niet om persé altijd mee te lopen, maar zo nu en dan. Ik heb wel vrienden/buren die lopen, maar in een heel ander tempo, dus dat werkte niet. Nou heb ik via het handige kaartje van jullie, waarop mensen die graag (willen) dippen in natuurwater, al contact gemaakt en een paar keer gedipt met enthousiastelingen in de buurt. Dat was heel fijn! Zouden jullie zo'n kaartje wellicht ook kunnen lanceren om loopmaatjes in de buurt te vinden? Of is dat er al, en heb ik dat helemaal gemist?
ciao!
Marleen
ciao!
Marleen
- RunningRob - Sportrusten
Re: Loopmaatje
Hoi Marleen,
Zo'n kaartje is er inderdaad nog niet, dat heb je goed gezien. Ik zal dit in de groep gooien.
Maar als je jouw woonplaats wilt geven op deze plek in de koffiehoek, dan is er misschien al iemand die met je wilt lopen?
Blijde groet,
Rob
Zo'n kaartje is er inderdaad nog niet, dat heb je goed gezien. Ik zal dit in de groep gooien.
Maar als je jouw woonplaats wilt geven op deze plek in de koffiehoek, dan is er misschien al iemand die met je wilt lopen?
Blijde groet,
Rob
-
Marleen Van Essen
Ook een idee inderdaad
; Amsterdam (Westerpark).
Zijn er lopers in de buurt waar ik bij aan kan haken, of die ook op zoek zijn naar een loopmaatje voor zo af en toe?! Ik loop rond de 5.15 min/km, meestal rondje van 10 km
Zijn er lopers in de buurt waar ik bij aan kan haken, of die ook op zoek zijn naar een loopmaatje voor zo af en toe?! Ik loop rond de 5.15 min/km, meestal rondje van 10 km
- RunningRob - Sportrusten
Prima! Ik hoop dat er lopers zijn die met je willen lopen 
Blijde groet,
Rob
Blijde groet,
Rob