geen email

Plaats reactie
KarinMuller
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2017, 20:10

geen email

Bericht door KarinMuller »

hi, Klopt het dat we in het programma Intermittent fasting geen email in de morgen krijgen? lieve groet, Karin
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: geen email

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Hey lieve Karin,

jawel, je krijgt bij het IF programma ook dagelijks een mailtje in de ochtend.
Krijg je ze niet binnen?
Worden ze naar een spambox verplaatst?

Gebruik je een emailadres van hotmail, live of outlook? Die willen nog wel eens wat problemen geven en ze verplaatsen naar een spambox.
Best gek eigenlijk want je doet zoveel programma's... die mails krijg je wel gewoon binnen?

Lieve groetjes Janneke
KarinMuller
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2017, 20:10

Re: geen email

Bericht door KarinMuller »

Ik heb vandaag het programma periodiek vasten gereset naar vandaag. In verband met griep was ik even helemaal uit de running, maar toen ik vanmorgen inlogde zag ik dat het programma op dag 13 stond, zonder 1 mailtje. Ik wacht nu morgen even af.
Laatst gewijzigd door KarinMuller op 04 mar 2021, 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.
KarinMuller
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2017, 20:10

Re: geen email

Bericht door KarinMuller »

Gecheckt vandaag: geen email. Niet voor Periodiek vasten en niet voor het fit met goede slaap programma. Ik had al zo'n vermoeden: Het programma is overspannen geraakt van me :mrgreen:
KarinMuller
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2017, 20:10

Re: geen email

Bericht door KarinMuller »

@Mark zou je kunnen kijken wat er misgaat? Ik krijg geen email van intermittent fasten en niet van het slaapprogramma. Wellicht staat er weer een vinkje bij me uit?
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: geen email

Bericht door Koen - Sportrusten »

Ha Karin,

Excuus voor de late reactie. Gaat het nu goed? Als het goed is krijg je mails en leuke filmpjes.
KarinMuller
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2017, 20:10

Re: geen email

Bericht door KarinMuller »

Jaaaa! Gisteren ontplofte mijn mailbox en rolden ze alle 156 tegelijk mijn scherm binnen. En vandaag kreeg ik de geplande email gewoon binnen. Geen idee waar ze bleven hangen, maar ze zijn terecht :D
Plaats reactie