Duomarathon

Plaats reactie
Lekker lopen

Duomarathon

Bericht door Lekker lopen »

Hallo,

Op 27 september ga ik een duomarathon lopen, 3x7 km hardlopen en 3x7 km fietsen. Met mijn laatste marathon had ik een heel eet- en drinkschema! Ik gebruikte de producten van Maurten. Voor en na de marathon de poeder(drinken) en tijdens elke 7 km een gel. Daarnaast veel water gedronken en een bouillon. Dit alles is mij heel goed bevallen! Nu weet ik niet meer hoe ik het qua eten en drinken aan moet pakken?! Het PV bevalt mij prima en met 10 km nuchter hardlopen heb ik nergens last van. Wat is wijs om die dag te eten en drinken?
Koen - Sportrusten

Re: Duomarathon

Bericht door Koen - Sportrusten »

Als je goede ervaringen hebt met Maurten en dat voelde goed, dan kun je bij de Duomarathon gerust Maurten nemen. Dan pak je de dag na de marathon je periodiek vasten weer op.

Je hoeft geen Maurten te nemen. Met een vijg op zak, kun je ook de marathon lopen. De vraag is: vind je het leuk om te experimenteren op marathondag, of heb je dan liever zekerheid (met de Maurten)?

Geluk,

Koen
Lekker lopen

Dank je wel Koen! Ik ga erover nadenken ;)
Koen - Sportrusten

Laat je weten wat het wordt?
Lekker lopen

Dat zal ik doen !
Dagne Overgoor

Bericht door Dagne Overgoor »

Dat klinkt leuk, zo'n duomarathon! Ik ga eens kijken of ik ook naar zoiets kan toewerken met mijn fietsmaatje
Lekker lopen

Hallo,

Ik heb een vraag over wat Brenda vandaag in het filmpje vertelde. Het is mij niet duidelijk of je nu in de week voor de marathon het PV los moet laten of alleen de dag van de marathon?!. Die dag dan wel ontbijten en mogelijk de volgende dag ook nog.
Koen - Sportrusten

Je kunt de dag van de marathon je PV loslaten Lekker lopen
Lekker lopen

Dank je Koen. Duidelijk zo!
Lekker lopen

Goedemorgen,
Zoals beloofd even laten weten hoe het is gegaan met een vijg op zak.
Gisteren heb ik voor het eerst een duomarathon gedaan. Hardlopen en fietsen. Super leuk om te doen! De dag ging heel anders dan ik had verwacht! Op advies van Koen begonnen met een ontbijt. Fruit, Griekse yoghurt en noten. Onderweg zou er om de ongeveer 7 km een drink en smikkel plaats zijn. En die was er!!!! De eerste stop koffie met gebak. De tweede stop stukjes brood met kaas en allerlei groente/fruit garniatuur. Zo ging het de hele dag door. Ik heb de eetmomenten los gelaten en heerlijk meegegeten. Wel binnen het eetraam van 8 uur gebleven. Dus Koen het uitproberen van een vijg, bewaar ik voor een volgende keer ;-)
Vandaag weer gewoon naar de twee eetmomenten want dat bevalt mij ook super goed! Ervaar er zoveel positiviteit van. Ongelofelijk!!
Hartelijke groet,
Gerrie
Janneke - Sportrusten

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Ha Gerrie,

En? Heb je lekker gelopen?

Groetjes Janneke
Lekker lopen

Ja Janneke, ik heb lekker gelopen! Na het fietsen was ik zo koud geworden, dat ik wel heel graag hard wilde gaan lopen :D
Janneke - Sportrusten

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Aah superfijn joh!
Lekker sportief dagje zo!
Plaats reactie