Ongemakkelijkevraag

Plaats reactie
Chantal1979

Ongemakkelijkevraag

Bericht door Chantal1979 »

O wat een lastige vraag en wat ongemakkelijk ook, maar ik stel hem toch...

Ik heb nu zins de vasten maand (soms daarvoor minimaal) een best lastig (klein/ voor mij )probleem
Onderweg bij de nuchtere loop moet ik eens heeeel nodig mijn darmen leegmaken en dan moet ik zelf heel snel zijn.
Zelfs gisteravond laat nog een groot wc-bezoek gedaan en vanmorgen voor in ging ook nog ... maar onderweg toch weer “shit”😉

Zijn de darmen nu ook helemaal bezig? Ik eet echt wel meer groente komt het daardoor? En vooral weet iemand of het overgaat en of tips.

Voorheen had ik het onderweg ook wel eens maar meestal haalde ik dan thuis wel😏...

Sorry voor dit onsmakelijke bericht...
Hoop op goeie tips.. en of dit er toch ook bij kan horen en overgaat...
Desi Rovers

Re: Ongemakkelijkevraag

Bericht door Desi Rovers »

Niet ongemakkelijk hoor, dat taboe met maar eens doorbroken worden. Ik ken het denk ik wel een beetje. Het lijkt wel als ik begin met vasten dat hoe minder ik eet, hoe meer eruit komt. Ik denk dat het lichaam zich aan het resetten is, schoonmaken. En groenten helpen daar zeker bij! Voor jou ongemakkelijk maar ook wel fijn dat het schoon wordt daarbinnen toch?
Stabiliseert vanzelf weer.
Koen - Sportrusten

Bericht door Koen - Sportrusten »

Ha Chantal,

Topvraag. Ik leg het neer bij Brenda en Marieke en kom snel bij je terug!

Koen
Koen - Sportrusten

Bericht door Koen - Sportrusten »

Ha Chantal,

Marieke schrijft het volgende: Periodiek vasten lokt de 'problemen' die je ervaart niet uit. Meer groenten ook niet. Heb je iets anders aangepast in je voeding? Als je bijvoorbeeld meer zuivel bent gaan eten, kan dat wel een oorzaak zijn.

Is dat het?
Chantal1979

Dank je Koen voor de navraag.

Ik ben eerder minder zuivel gaan eten ivm 2x eten p dag. Dus dat weet ik dan ook niet.

Zal vast een oorzaak hebben en we kijken het maar aan en hopelijk verdwijnt het net zo snel als het kwam....

Groeten chantal
Chantal1979

Desi rovers

Jij ook bedankt voor je reactie
Hopelijk snel weer stabiel.
Plaats reactie