Eetraam
-
Saskia Verburg
Eetraam
Hai ik snap er geloof ik nog niet veel van, mijn vraag is, ik ben gisteravond gestopt met eten om 20 uur, daarna om 12 uur lunch. Denk te weinig 4 boterhammen waarvan 1 kaas veel en 1 rosbief, de kapjes met roomboter alleen.
Wanneer mag ik dan weer eten? Ik heb vanmorgen ook nog gesport egym.
Wil om 18 uur gaan eten. Is dat te vroeg?
Groetjes Saskia
Wanneer mag ik dan weer eten? Ik heb vanmorgen ook nog gesport egym.
Wil om 18 uur gaan eten. Is dat te vroeg?
Groetjes Saskia
-
Esther Gense
Re: Eetraam
Ik eet ook om 12.00 uur en om 18.00 uur want dat doe ik normaal ook en ik vind deze tijden prettig om vast te houden. Ik weet echter dat je hierin mag schommelen als je maar die 16 uur vasten aanhoudt waar je echt niks mag eten (of koffie extra of thee met honing oid).
Qua hoeveelheid moet je zelf eea uitvogelen waar je je het fijnste bij voelt volgens mij maar ik begrijp wel dat je toch echt moet proberen om bij de lunch zo'n 150 g groenten te nuttigen en bij het avondeten ook nog eens zo'n 250 gram. En ook om hierbij eea aan fruit proberen te nuttigen want die mag je immers niet tussendoor eten, ook niet 's middags. Het is voor mij ook nog even zoeken maar het gaat al aardig gelukkig!
Hier heb je volgens mij al wat nuttige info maar ik denk dat Koen nog wel van zich laat horen. Succes!
Qua hoeveelheid moet je zelf eea uitvogelen waar je je het fijnste bij voelt volgens mij maar ik begrijp wel dat je toch echt moet proberen om bij de lunch zo'n 150 g groenten te nuttigen en bij het avondeten ook nog eens zo'n 250 gram. En ook om hierbij eea aan fruit proberen te nuttigen want die mag je immers niet tussendoor eten, ook niet 's middags. Het is voor mij ook nog even zoeken maar het gaat al aardig gelukkig!
Hier heb je volgens mij al wat nuttige info maar ik denk dat Koen nog wel van zich laat horen. Succes!
-
Koen - Sportrusten
Ha Saskia,
Het voornaamste is dat je gedurende 16 uur niets eet. Dus van 20:00 tot 12:00 is uitstekend. Vier boterhammen met weinig beleg is inderdaad te weinig. Dat zijn veel koolhydraten en weinig vetten en eiwitten. Goed om varianten te zoeken: salade's met avocado en vis en noten, yoghurt met fruit en zaden, soepen.
Dan krijg je om 12:00 meer voedingswaarde binnen en is het makkelijker vol te houden tot 18:00. Daarnaast is het ook lekker en gezond
Geluk,
Koen
Het voornaamste is dat je gedurende 16 uur niets eet. Dus van 20:00 tot 12:00 is uitstekend. Vier boterhammen met weinig beleg is inderdaad te weinig. Dat zijn veel koolhydraten en weinig vetten en eiwitten. Goed om varianten te zoeken: salade's met avocado en vis en noten, yoghurt met fruit en zaden, soepen.
Dan krijg je om 12:00 meer voedingswaarde binnen en is het makkelijker vol te houden tot 18:00. Daarnaast is het ook lekker en gezond
Geluk,
Koen
-
Saskia Verburg
Ja dankjewel Koen voor je reactie. Ja ik ga groentes extra halen vandaag. Het vasten van 16 uur gaat best makkelijk vind ik. Komt denk ik doordat ik al vaak nuchter heb gesport.
Ook succes

Ook succes