wat te doen.

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
RichardvanDijk
Berichten: 40
Lid geworden op: 06 jul 2017, 21:21

wat te doen.

Bericht door RichardvanDijk »

Afgelopen zondag een poging gedaan om te halve te gaan lopen. helaas is doordat het zo benauwd was niet gelukt. Vandaag weer een een 10 geprobeerd maar dit ging helemaal niet lekker. Hierdoor is de twijfel toegeslagen bij mij. wat moet ik doen? Is dit een gevolg van de poging om de halve te lopen en met ik geduld hebben? Is het niet beter om nu het 10k schema te omarmen en de halve even te parkeren?
Zelf denk ik nu dat gezien het weer en de verwachting dat er voorlopig toch geen wedstrijden gelopen zullen kunnen worden ik misschien beter aan mijn snelheid kan werken door het 10k schema te gaan doen en daarna weer het schema van de halve.

Wat denken jullie dat handig is om te doen?

Richard
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: wat te doen.

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Richard,

Wat ging er niet goed? En hoever ben je gekomen?
Normaal is mijn eerste training na een halve of een hele marathon eerst eens een training vogels kijken. En als dat goed gaat dan maak ik een plan voor de vervolgtrainingen, en gaat het niet goed? Even weer een rustdag en dan nog eens een training vogels kijken.

Ik heb even gekeken naar de trainingsresultaten maar ik zie dat je schema staat ingesteld op de hele marathon? Dan zou ik de resterende dagen de laatste weken van het halve marathonschema herhalen totdat het hele marathonschema begint.

Blijde groet,
Rob
RichardvanDijk
Berichten: 40
Lid geworden op: 06 jul 2017, 21:21

Re: wat te doen.

Bericht door RichardvanDijk »

Zondag was het zo benauwd dat ik na ruim 10k gestopt ben. Voelde niet goed genoeg om door te lopen. Woensdag na 4k al gestopt.
Ook wil vanavond een poging doen om 5k vogels te gaan kijken en dan zondag weer een 10k rustig lopen.
Daarna kijk ik even verder wat ik ga doen. Dank je voor je hulp. Mocht ik je hulp weer nodig hebben weet ik je te vinden
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: wat te doen.

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Prima, succes!

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie