Hartslag absurd hard?
Hartslag absurd hard?
Ik heb het altijd wel moeilijk met te snel een te hoge hartslag maar vandaag sloeg alles. In mijn loopje (de snelste van de week, die tussen 162 en 170 zou moeten zitten bij mij) een gem. hartslag van 179. Ik kreeg m met geen mogelijkheid omlaag, langzaam uitademen, langzamer lopen (tot 30s per km langzamer dan ik normaal loop in deze training) niks werkte!
179 is echt idioot hard, in de marathon liep ik 166 gem. mijn pr op de 15 km echt de longen uit mijn lijf was 169 gemiddeld. Wat gaat hier mis?
179 is echt idioot hard, in de marathon liep ik 166 gem. mijn pr op de 15 km echt de longen uit mijn lijf was 169 gemiddeld. Wat gaat hier mis?
- RunningRob - Sportrusten
Re: Hartslag absurd hard?
Al aan een foute meting gedacht?
Als je weer een, voor je gevoel vreemde, meting ziet, probeer eens je horloge wat strakker te doen.
Als je met een borstband loopt dan is deze waarschijnlijk niet vochtig genoeg, zit hij te los of de batterij is (bijna) leeg.
Blijde groet,
Rob
Als je weer een, voor je gevoel vreemde, meting ziet, probeer eens je horloge wat strakker te doen.
Als je met een borstband loopt dan is deze waarschijnlijk niet vochtig genoeg, zit hij te los of de batterij is (bijna) leeg.
Blijde groet,
Rob
Re: Hartslag absurd hard?
Nee, niet echt aan gedacht eigenlijk! Ik dacht eerder toch aan iets lichamelijks omdat ik vrijdag en zaterdag wel iets te hard getraind had maar dit zou ook kunnen ja. Thanks voor de tips.