Dag 22

Deel hier je ervaringen met het programma.
Plaats reactie
AnnetteYesICan
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2019, 14:48

Dag 22

Bericht door AnnetteYesICan »

Eigenlijk al dag 27... Maar ik kom nog even terug op dag 22, waarin Janneke je aanspoort om op koffiehoek te schrijven met welke van de drie je nog moeite hebt: met eten, sporten of de ademhalingsoefeningen. Ik ben heel tevreden over het eten en sporten, vier kilo afgevallen en vast voorgenomen verder te gaan met deze nieuwe levensstijl. Maar de ademhalingsoefeningen, die integreer ik maar niet. En dat terwijl ik ooit net als Koen 10 dagen Vipassana heb beoefend en minstens 6 hele weekenden gemediteerd heb. Ik weet ergens wel dat mediteren/ ademhalingsoefeningen je goed doen, maar ik vind dat ik al mindfull leef en heb er weinig zin om om hiervoor extra tijd vrij te maken. Nog tips Janneke of anderen? Hartelijke groet, Annette 🙋
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Dag 22

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Annette,
AnnetteYesICan schreef: 17 sep 2019, 07:59 er weinig zin om om hiervoor extra tijd vrij te maken.
Dat hoeft ook niet... :D

Sta je wel eens in de file? Heb je wel eens een saaie vergadering? Sta je wel eens in de rij voor kassa?
Prima momenten voor een ademhalingsoefening :)

Maar ik heb het idee dat je al heel goed bezig bent ;)

Blijde groet,
Rob
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Dag 22

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Ha Annette,

Mooie kgs ben je kwijtgeraakt hoor! Complimenten!

Als je niet het idee hebt dat mediteren en ademhalingsoefeningen je nu iets extra's toevoegen; zeker niet doen!
Je kent de theorie, je weet wat het je kan brengen; dan kun je ze altijd inzetten als je merkt dat je gestresst bent, niet in slaap valt, of kribbig bent.

Gewoon accepteren van jezelf dat je er geen zin in hebt :-)

Groetjes Janneke
Plaats reactie